Separate names with a comma.
Någon annans order på tph som fortfarande säger behandlas och kan ej trackas på posten?
Som?:)
Samma problem som jag tidigare hade. Du behöver JRE (Java Runtime Environment). Gå tillbaka till förgående sida så finner du en liten guide.
Finns det något man kan göra så inte det dyker upp dubbla sms i telefonen (i tex Handcent)? Nu blir det så att man varje gång får ett svar så är...
My god:D Du är verkligen en hjälte. Tusen tack!
Jupp. Får ta tag i det imorgon:( Hittar säkert en lösning till slut.
Får en massa kommandon när jag skriver in det i cmdn. Här är allt som fås när programmet startas med java: [IMG] Inte för att det säger...
Windows 7 64-bitars. Samma problem med gratis-versionen.
Ett problem jag har är att jag inte kan öppna .jar-filen på datorn. Vettefan varför:S Försök installera senaste versionen av JRE och lite allt...
Allt sedan senaste uppdateringen har mikrofonen betet sig konstigt. Vet inte riktigt om det beror på just uppdateringen eller något annat....
En sak jag märker är att det står antalet olästa sms i notification bar. Vet ej om det är handcent som har uppdaterats (men det har jag inte märkt...
Precis installerat den...vet ej riktigt vad den gör dock:) Någon som märkt något ännu?
Bocka för alla inställningar 2 saker, minns ej namnet) under" konton och synkronisering." Hade exakt samma problem.
Ett problem man nu har är klock/väder-widgeten. Bockar för automatisk update (var tredje timme tex) men telefonen bockar av den. Blir således så...
Vilken app använder ni för screen caps?
Flash är förinstallerad som sagt.
Såg precis att app sharing har lagts till:D
Jupp, förinstallerad:) Testade precis att titta på Lyon-Milan, helt jävla underbart flyt:D
Nu dök den upp:D
Kom igen!!!!!!!!!:(
Verkar som tre har fått in Desire igen. http://tre.se/Privat/Mobiltelefoner/Mobiler/HTC-Desire/
Men telefonen blir som varmast när man spelar och då startas den ändå aldrig om. Omstarten kunde även ske när man befann sig i hotellrummet och...
Misstänker att problemet kan ligga i telenätet eller liknande. Kanske något som att telefonen startar om när den söker och byter olika...
Vart hittar man det? Laddade ner handcent och där fungerar det perfekt, men jag tänkte mer på att förändra det för standard-meddelande...
Finns det något sätt att dölja sms previewen men ändå ha ljud/viberation när ett sms inkommer (samt kanske ikonen)? Tar man bort notification så...
Hade turen att hitta sista luren hos teknikmagasinet vid Sergelstorg idag. Visst är abonnemanget lite sämre än tres (denna är med tele2) men det...
Man undrar hur många som har förhandsbokat telefonen hos dem egentligen? Och vad innebär medelstor samt stor leverans? 50 telefoner? 100? 300?...
Den silverfärgade verkar vara exklusiv för Nederländerna (belcompany).
Vettefan om det kan vara ett sätt att hypa upp telefonen. Konstigt att man väljer att fortsätta skriva 'preliminärt v19' på hemsidan.
http://www.facebook.com/3Sverige :) Verkar som ingen vet något. Alla säger emot varandra :S
Helt jävla illa:( Man kan tycka att 3dk borde skicka över det de har till Sverige.
Pratade med dem precis och de garanterade mig att jag skulle få det senast vecka 19. Får se om man verkligen får det också.
Hej alla, ny här :) Verkar vara ett väldigt trevligt ställe. Men anyway, beställde min Desire från 3 för ett tag sen och såg idag på deras...