Separate names with a comma.
Jag har twitters officiella app men kan inte logga in sedan jag bytte simkort/abonemang. Leverantören hänvisar till twitter som tycker att jag ska...
Hej på er, alla ni som engagerat er o försökt hjälpa till, ni är guld värda! Killen som sålde Galaxyn är polisanmäld nu men jag misstänker att...
garm: Du hade rätt, tyvärr.... Jag har nu på morgonen varit i kontakt med Tele2 igen. Frågade om IMEI-numret o det visade sig att det är...
Den funkade förut utan problem. Flashningen kom till pga att den "Google-låste" sig o det inte gick att komma in i den igen. Har testat både tele2...
TechNoir: Jag har provat ett annat sim-kort o jag har provat att köra enbart på GSM - samma sak. "Basband version":I9000XXIQ1 Simkortet...
Ja, det är samma.
Nope, det står "Data Network Mode activated"
IMEI ************ IMEI SV *** Efter senaste Flaschningen kommer en fråga upp när jag slår på telefonen, en fråga med 2 alternativ:...
Nu har jag dragit hem 3 olika FW som det står Europa på. Ingen av dem verkar funka på min telefon. Trots inställd APN så går det fortfarande inte...
http://i53.tinypic.com/1zcfoi.jpg Jag tycker det är svårt med Firmware, de jag tagit hem begriper jag mej inte på. De ser ut som på bilden. Vad...
Jag tycker det mesta är överkurs just nu.... Men vore inte det bra? Om jag kunde få den att "bli en XEE"? Då kunde jag kanske använda guiden...
Jag har läst den utmärkta guiden men för min del gör den inte så mycket nytta, tror jag. Dels så har inte denna mobbe 3-button-down, jag har en...
Inte en aning...jag vill bara att telefonen ska fungera igen! Så, antingen om någon kan hjälpa mej att lösa problemet i den befintliga firmwaren...
Helst skulle jag vilja lägga in originalfirmwaren men var hittar jag den?
Hej! Jag har läst en del på forumet en tid o tycker att det skrivs en hel del intressant. Jag har flashat min dotters Galaxy idag men får inte...