Separate names with a comma.
Hmm, det trodde/hoppades jag också.....
Xperia 1iii kan även beställas på inet.se för 12.990kr som ett paket där även Sonys hörlurar WH–1000XM3 ingår på köpet. Sony Xperia 1 III 5G Svart
Jag testade. MED plånboksfodral passade väskan inte för mig tyvärr (provade dock inte våld) så om det kommer ut något större modell framöver så...
Jag provade deras 5XL men den blir för tajt för min XZP i fodral. Har inte kunnat finna deras Krusells större modell? tyvärr....
Ok, då förstod jag rätt. Tack för svaren
Tack, Men.. Hmmm, då måste det betyda, att om t.ex jag skaffar USB - USB-C kabel, kopplar USB kabeln till en gammal USB-laddare så får man helt...
Tack daltemyr. En dum fråga kanske. Kan man koppla till vilken laddare som helst och få samma laddningsresultat? Det är väl ändå laddaren som...
Varning. Jag var just precis på väg att beställa Sonys USB-C "dockningsladdare" DK60 för 400Kr till min XZP. Förstod i sista sekund att DK60...
Har nu skaffat en mobilplånbok till XZP på Kjell & Co, som jag tycker är snygg samt ger bra fysiskt skydd....
Nu är beställningen lagd. Himla spänd på att få paketet, som redan är på väg :) Det blev Halibop 549 kr/mån. Priset för själva mobilen XZ Premium...
Hej, Mitt första inlägg här inför faktiskt min första egna privata Smartphone (har IPhone på jobbet för att läsa mejl) så det det är en massa...