Separate names with a comma.
Är en etta på 45 kvm. 542:- för två månaders el låter rätt mkt tycker jag? Blir ju 271 i månaden liksom.
542:- i kostnad för el mellan 1 nov och 31 dec... Är det dyrt eller billigt?????? [emoji33] [emoji33] [emoji33] Ngn som vet? För jag har inte en...
Men släpp uppdateringen nu då!
Ja men det går över [emoji5]
Man blir trött när man är gammal... [emoji6]
Lite relaterad fråga: min digitalkamera, ngn Kodak Easyshare, har 14 megapixel. I stort sett alla foton jag tar med den blir helt överpixlade...
Kan nog stämma [emoji14] Får erkänna att jag inte har en susning om vilken skärmstorlek min mobil har...
Jag sov till 14.25. Beat ya!! [emoji13] M8? Hur stor är den?
Vad poetisk man känner sig när man kör hem efter en fyllechaffisrunda och har Nails in my feet - Crowded House på hög volym [emoji39]
Okej, visste inte det [emoji5]
http://www.24.se/mobiltillbehor/verktyg-rengoring/12mm-dubbelhaftande-mobiltejp
Hur fan ska man formulera en beskrivning av sig själv i ett personligt brev/CV? "Jag älskar att serva berusade människor med beskrivning om var...
Hahahaha precis min tanke! [emoji13]
Eller när man bara råkade skriva "sjuka sexvanor" istället för "sjuka sömnvanor" i ett mail på Swedroid??
Jag började en tvåårig bindningstid några månader innan Tele2 skrotade alla bindningstider. Lite sur gick jag då till hemsidan och beräknade vad...
Gryniga bilder? Jag har nog aldrig fått en enda grynig bild med min M8.
Min klarar 2 dagar och lite till [emoji5] Oj har du missat det? Sry men senaste gången du somnade så var det ju sommar för oss andra [emoji14]
Sry, missade ditt inlägg. Skorna ser sådär ut [emoji58]
Good boy!
Har du svarta sidenlakan i sängen också eller [emoji13]
[emoji33] [emoji33] [emoji33] [emoji33] Du som har pluggat in påfågelteori och allt...
Ja skorna spelar roll [emoji5] Jag skulle aaaaaldrig ens ge en chans till en kille om han hade hush puppies, till exempel.
Det var ladida det [emoji14] [emoji14] Men snygga! Är du singel eller? I sådana fall så är det där ett par raggskor [emoji6]
Ooh ladida [emoji5] [emoji6]
Footway eller?
Hur vet du det om du inte har provat...? Bäst att du tar med dig en k-pist också, annars får du ingen service [emoji12]
Åk dit då [emoji14]
Såklart att det är...
Att det är omöjligt att ignorera sina känslor.
Nä vi lever här [emoji39] Omöjligt [emoji5]
Samma här. Kollar flera gånger om det finns ngn uppdatering...
Mina gamla hemtrakter [emoji177]
Att skriva ner ditt dåliga mående, på papper eller i en blogg, är ett bra tips. Det funkar lite som självterapi. Medan man skriver får man distans...
In i terapi med dig.
Autocorrect jobbar alltid emot dig, vettuvälll... [emoji14]
*fascinerande [emoji5]
Inte varje dag man får dödsbesked via Facebook. Så jävla tragiskt. Idag har en 21-årig vän till mig tagit sitt liv.
Jag använder det bara till inloggning på Försäkringskassan och Arbetsförmedlingen iofs. Det är ju där som dosan är pest och pina. Till banken kör...
Mäh, det heter Freestyle! [emoji12] Uuh. Satans dosa får väl hänga kvar dårå.