Separate names with a comma.
Tjena! Har nyligen fått en ögonsjukdom som gör att jag har extremt dålig syn och glasögon hjälper inte, så jag har lite problem med min galaxy...
Har gjort detta nu och det verkar ha fungerat, det stod pass! i Odin, men den kruppar likadant fortfarande :/ Vad tar jag till mig nu då? edit:...
Tack den såg mycket lättare ut, återkommer med svar när jag testat. Förresten, kommer mobilen att rensas av detta eller kommer jag ha kvar...
Okej tack så mycket, jag ska försöka mig på detta då. Du har inte lust att skriva en mindre, snabb guide? Eller vart får man tag på JP6? För den...
Ja jag antog att det var lagfixen, kan det vara skadligt för mobilen tror du? Ja jag har 3 kanpps combon fast kommer inte ihåg hur man gick in...
TTjena, igår så uppgraderade jag till Froyo från Eclaire via Kies, efter uppgraderingen var klar så total dog min mobil, den blev bara svart men...
Testade stänga av i meddelande inställningar nu, vilket resulterade i att jag bara fick en signal (den jag vill ha) och en notification (den jag...
Jag använder orginal appen! Ska testa nu direkt om det hjälper, men jag vill verkligen ha orginal notifikationen ohc inte den andra mekade, som...
Rubriken ska givetvis säga 2 sms signaler istället för 2 små signaler! Hej jag har ett smått irriterande problem, jag får två st sms signaler och...
LauncherPro Icons and Dock heter appen man tankar iconerna med. Sen väljer du i settings vilken färg du vill ha.
Homescreen 2 (Standard) [IMG] Homescreen 1 (Vänster) [IMG] Homescreen 3 (Höger) [IMG] Docken scrollas inte gemensamt med skärmarna utan den...
Jag körde SEUS men fick inte något alternativ att göra en reparation så jag ominstallerade mjukvaran på mobilen. Nu har applanet försvunnit och...
Okej, vet du någon guide från 2.1 -> 2.2 med docs? :)
Aha okej då förstår jag lite bättre iallafall. Men denna är uppenbarligen lättare så jag testar nog först med den, och om det sen visar sig att...
Kollade nu och det hade jag tydligen! Hur gör jag nu för att få bort gula skärmen? :p Står do not turn off Target, är det min SGS eller? Vågar...
Nej det har jag inte, stod ingenting om det i guiden. Hur får man det. Tror nog jag klarar av det. :)
Schyst meds nabbt svar! Uppdatera kan jag väl göra, men vill inte köra orginal 2.2 eftersom jag hört att 2.1 är bättre isåfall. Denna guiden...
Är denna guiden/romen fortfarande aktuell? Är rätt ny med telefonen, och förstår ingenting vad ni menar med JP6 osv hehe. Jag sitter på 2.1 just...
Så om man kör repair i SEUS försvinner apps från mobilen? Allt eller bara vissa i så fall?
Då förstår jag, trodde att det också var mediefilorganisering osv. Exakt så, den startar om efter att jag valt i menyn som kommer upp. Vilka...
Vad är skillnaden och vad är bättre med SEUS? Kanske ska skaffa det istället om det är bättre beroende på vad som är bättre med det :) Nu har...
Tusen tack! Nu fungerade det!
Nu har det ena problemet löst sig: kan installera och uppdatera applikationer. Men kan fortfarande inte uppdatera till Android 2.1...
Hej! Jag har extrema problem med att uppdatera min mini till Android 2.1. När jag kopplar mobilen till datorn säger PC Companion att...