Separate names with a comma.
Här finns en svart olåst Note 4 i toppskick. Inköpt i maj i år, helt komplett med kartong, kvitto etc. Telefonen är rootad, kör just nu tyska...
Har inte testat någon custom rom ännu. Vill gärna köra på TW eftersom jag använder pennan mycket, S-programmen med alla funktioner är riktigt bra...
Feg som man är så har jag väntat med att roota. Men, nu är det gjort. Noten flyter på ännu bättre, att surfa är nu dröm tack vare Adaway (bye bye...
Har också fått den. Inte märkt någon skillnad.
Tele2 låser inte sina telefoner, så det är lugnt.
Börjar med ett bud på 300:- + frakt till Stockholm. Har Swish och har inga problem med att Swisha innan sändning.
Ej aktuellt
Jo det är den rommen.
Snabb och krångelfri affär. Rekommenderas.
Håller med till viss del. Däremot skulle jag göra en Factory reset även vid OTA nedladdning pga en del filer fortfarande kan ligga kvar och störa...
Bildkvaliteten är nog oförändrad, däremot kommer man fortare in i galleriet efter tagen bild.
Skickat pm
Direkt vid uppstart är det tyska, men då finns också språkval som man direkt ändrar till svenska. OTA bör funka, men då endast till den tyska...
Smidig och bra affär, rakt på, rekommenderas.
Smidig och bra affär, trevlig, rekommenderas.
Har själv väntat på den nordiska uppdateringen till Noten. Pallade inte längre (visserligen var jag ganska nöjd med med den som den var), utan...
Ingenting så länge du flashar en Samsung originalrom. Garantin finns kvar!
Nån som vill ha den för en 300-ing?
Köpte en Sony SW2 här på forumet. Inser att dessa klockor inte är något för mig. Finns någon repa, men inget som stör. [ATTACH] Pris 400:- Finns i...
Hade nåt liknande fel på min Note 3. Det löste sig genom att gå tillbaka till ursprungsversionen. I ditt fall, testa att flasha 5.0.1 först. Du...
Jag tar Cromecasten. Skickar pm.
Note 4 är väl det enda rimliga alternativet. När priset sänks på den är väl omöjligt att säga. Kostar en del ny, men att importera en Note 5 blir...
Såld
Jag köper den. Skickar pm
Det funkar på vissa Samsungmodeller, dock inte på Note 4. Så fort du rootar en N4 så triggar du KNOX.
Har en svart olåst Note 4 inköpt i maj i år som jag vill byta mot en LG G4 eller en blå Nexus 6 64GB. Din ska vara i mint condition och med...
Har lite jobbigt med Samsung just nu. Har haft Note 1, 2 ,3 och nu 4:an. Älskar hela serien. Tänkte skaffa mig 5:an, men dels går den inte att få...
Kan det ha att göra med vilken Odin du kör? Har märkt att vissa rommar vill ha 3.09 medan andra vill ha 3.10. Testa båda.
Jag gjorde som SGSi9000, laddade ner officiella 5.01 från Sammobile och körde den via Odin. Först en factory reset, sen in med romen och factory...
Jo, men då är det ju bara att köra in den igen när strömmen är tillbaka. Rent teoretiskt borde det finnas Note 4:or ute som inte har uppdaterat...
De pratar i nattmössan.
Det där verkar ju bara gälla 910H, vi har ju 910F i Sverige. Nä, har tyvärr inget förtroende för Samsung längre. Detta blir min sista tele från dem.
Det fina med denna är att man kan ha ett extra batteri att byta med! Fattar inte att trenden går mot fasta batterier och dessutom glasbaksida!!!!!...
Angående garantin, så länge du lägger in original officiell mjukvara via Odin kan garantin omöjligt försvinna!
Är det någon som har en sådan till salu, inkl paddan? Alltså modell A86, inte A80.
Har en olåst svart Note 4 i nyskick som jag vill byta mot en LG G4. Min är komplett med kvitto, kartong, ja allt medföljer. Sitter tempered glass...
Inaktivera TalkBack så ska det nog lösa sig. Installera även CpuSpy så kan du även se om den går ner i deepsleep.
Egentligen är jag inte intresserad av den pga avsaknad av utbytbart batteri och inget minneskort. Min Note 4 får tjänstgöra ett tag till, typ ett...
Det konstiga är att de har släppt den till Sprint, även de lär ju få Note 5. Nä, jag tror att Samsung gjorde ett misstag när de släppte så många...
Pm