Separate names with a comma.
Jag menar såklart att JAG beställde två dagar innan DIG. Trots det ingen telefon hos mig. :cry:
Du beställde två dagar innan mig. Uppenbarligen är det enklare att få tag i 256 än 64.
När beställde du? Jag är som sagt fortfarande lite småsur över att jag inte fått min när jag beställde 45 minuter efter release den 13:e.
Från 679 och uppåt. 899 för obegränsad surf och 64Gb iPhone Pro.
Nu står det att Tre har ett antal färger i lager (iPhone 11 Pro) bland annat grön, med 2-3 dagars leveranstid. Så de har nog fått in en leverans...
2-3 veckor när jag tittar.
Fortfarande V41-V42 iPhone 11 Pro 64 Grön. Nåväl, den kommer när den kommer. Det enda jag inte skulle tycka var okej är om datum uppdateras med...
Har hört ryktesvägen att Tre sålde 12.000 telefoner första helgen. Misstänker att detta är en bra siffra?
Har följt denna tråd några dagar nu och känner mig inte det minsta klokare. Beställde från Tre klockan 14.45 på releasedagen 13 september. Via...
Tack för ditt snabba svar. Ska kolla upp det!
Fast jag har en följdfråga iofs.. kan man synka fler än en google-kalender? Tänkte synka jobbkalendern och min privata. Funkar det?
Hoho.. så skoj. Jag hade lyckats bocka av mitt konto i inställningarna. Fast nu har synken problem stod det, men det verkar ha löst sig.. ändå.....
Ja, alltså... förlåt om jag frågar, men jag har googlat ihjäl mig och det finns ingen info någonstans där jag kan få hjälp. Har alltså skaffat...