Separate names with a comma.
Är et någon på Swedroid som för tillfället spelar detta? Hade varit roligare om man varit ett gäng som lirat. Spelet hittas här:...
Eftersom det är en stark kandidat på marknaden och många frågor så har jag testat IQEL:s Androidbaserade box HiMedia Q5. Om ni har frågor eller...
Säljer min android-sticka, MK802IIIS. [IMG] Den senaste av Rikomagic och mer information kan hittas via länkarna nedan:...
Hejsan. För er som vill köra XBMC på android (själv kör jag det på MK802IIIS) så kan jag rekommendera dessa buildsen:...
När ni kör med era androidstickor med google tv och dylikt, använder ni någon form av USB-hub då? Jag har precis köpt en MK802IIIS Bluetooth...
Jag pratar ofta med headset eller högtalartelefon och mobilen ligger då på en plan yta med skärmen uppåt. Fast då och då under samtalet så tänds...
Hej, har undersökt saken lite och det jag vill göra är att styra TVn med mobilen. TVn har enbart IR och det är här skon klämmer. Hur gör jag...
Vilken är den "bästa" radion för MIUI 1.12.23 desire hd med telenor som operatör?? för närvarande har jag radio-26.10.04.03_m vet inte om den...
Som rubriken lyder letar jag efter högtalare som kan styras visa WiFi, som t.ex. Sonos. Vilka bra märke/modeller finns det och vad ska man...
Hejsan! Har nyligen flashat MIUI Rom men får verkligen inte transparent status bar att funka. Har testat med en hel hög olika teman och...
Hej, tänkte roota min DHD enligt det senaste sättet. How to Root the HTC Desire HD | xda-developers Min fråga är då, om någonting skulle hända...
Vågar man köpa ett...
Jag vill veta om det finns något sätt för mig att se om användaren har satt ett alarm och om det är sant vill jag hämta värdet, alltså tiden för...
Jag vet inte vad jag ska göra.. Jag har installerat en task manager och får då se att där konstant är 45 apps som ligger igång. Jag har testat...
Blir väldigt besviken på htc och arg för att jag inte kan installera fler appar. Jag har inte så många apps och har ca 2 spel men där tar det...
Jag funderar på att roota min nyinskaffade HTC Desire. Vad händer när man rootat telefonen rent försäkringsmässigt, om någonting händer, kan jag...
Håller på att utbilda mig själv till android-programmerare och jag bara undrar om någon vet en bra sida med många guider och exempel-projekt? Jag...
Hur ska man nu göra när man fått sin Desire? Ska man ladda telefonen i typ 24 timmar innan man startar och använder den eller ska man bara starta...
Vet någon om den finns i någon butik i malmöområdet? T.ex i någon telenorbutik. Hade varit kul och känna på den och testa hur bra den verkligen är.
En simpel app där man ska gissa ordet á la hänga gubbe.