Separate names with a comma.
Såld till @vandahl9
Nej tyvärr, det är öga mot öga i Vansbro eller skicka som gäller! Får be dig söka vidare :)
Okej förstår! Ja är skicka inte ett alternativ för dig får du söka vidare :)
Gör så! :)
Vansbro!
Runt 2-3 månader
LTE version, 32gb. Fint skick, skärmskydd på sen dagen 1. Inkl kartong, laddare, kvitto, fodral. Pris: 1800kr + frakt
Tyvärr inte, tack ändå :)
Mot? :P
Inköpt runt 2v sen från oneplus. Svart, 16gb/256gb. Medföljer skal från oneplus. Kartong, laddare, kvitto. Pris: 7500kr + frakt.
[ATTACH] [ATTACH] [ATTACH]
Xiaomi poco x4 gt 8/256gb Fint skick, skal och skärmskydd på sen dag 1, inkl kartong, kvitto. Inköpt sept-22. Google för spec. Pris: 2400kr + frakt
Söker ett xbox series s i bra skick, med kvitto. Pm vad ni har.
I fint skick, kartong, handkontroll, kvitto medföljer. Inköpt 2022-10-25 4200kr + frakt.
@Poolkjol köpte en xbox series s av mig, bra kommunikation, snabb betalning, allt topp! Rekommenderas+++++ :)
Nyskick, endast testad. Komplett i kartong, kvitto medföljer. Pris: 4500kr + frakt.
Köpte op buds pro av mig, allt perfekt :) rekommenderas+++++
Såld till @Ricjuo
Säljer åt frun. Svarta, endast testade en gång sen har dom blivit liggandes i kartong. 500kr + frakt.
i Vansbro!
Playstation 5 digital edition. Inköpt juni -22 på netonnet. Fint skick, medföljer kvitto, kartong. Pris: 5000kr + frakt. [ATTACH]
Sålde router, snabb betalning, rekommenderas:)
Redan cirka 50% av nypriset så vill inte gå under 800kr! Men tack ändå
Router såld till @astrob0y
Runt en månad sen!
Kvitto finns, bilden tagen dag 1 så skärmskydd sitter inte på längre, men den är endast testad av frun sen blivit liggandes i kartongen.
Tp-link ax10 wifi6 router Pris: 300kr + frakt Smartwatch mobvoi ticwatch E3 Blivit liggandes i kartong, nyskick. Pris: 800kr + frakt...
Sålde oneplus buds pro till @Jaxione , snabb betalning, trevlig kommunikation, allt topp :) rekommenderas+++++
[ATTACH] [ATTACH]
"panther black"
TP-Link Archer AX10. Pris: 350kr +frakt.
Säljer en ticwatch som inte blir använd, typ nyskick. Haft på mig ett fåtal ggr. Pris: 950kr inkl frakt!
Såld till @Jaxione
Vi kan köra på d!
Svarta, helt nya! Pris: 800kr + frakt
Nytt! Oanvänt då luren gick retur. Pris: 100kr? + Frakt 26kr [ATTACH]
Köpte mig poco x4 gt (redmi k50i). 8100 chipset. Helnöjd med telefonen!
Proshop.se har "födelsedagserbjudanden" fram till 11e sept. ex: motorola edge 20: 2990kr.