Separate names with a comma.
Efter jag kanske haft ett lite längre samtal på min LG O1 så tappar ja täckningen.. Och jag måste antingen starta om telen eller dra på...
Hej kalla mig hur trög som helst nu. Men vad är Launcher pro? Ja har inte riktigt fattat det. Installerade den på min O1 men märkte ingen större...
Voice seach går ju ej att avinstallera så får visst leva med den.. Men jag vill gärna ha ett program som kan hjälpa mig att stänga av...
Det finns apps som autostartar på min telefon utan att jag rört dem, mycket irriterande.. En av dem är Voice Search! Har aldrig ens tyckt på...
Jag har bestämt mig för en O1, tack alla för era tips :)
Jo jag har redan bestämt mig för en Optimus One, den kommer nog passa mig bra som första andriod :)
Kom igen nu, ska antagligen köpa imorn och har beslutsångest!
LG Optimus One, Sony Ericsson Xperia x8 eller HTC Wildfire? Vilken tycker ni är bästa köpet? Skriv gärna varför! :D
#7 Jo har kollat en del på den också, men den är lite liten för min smak tror jag ^^ just därför e jag intresserad utav x8.. men är den något att...
är du säker? hittar ingen wildfire på elgig:s hemsida?
några fler förslag? Skulle vilja få höra om lite fler alternativ :)
Har själv kollat lite på den.. Har telia max 25, men har fått höra att den e svår att få tag i och att man får vänta länge..
Tja.. Har levt med en nokia 5530 nu ett tag. Men det hände en olycka och nu är jag ute efter en ny. Har väl varit nöjd, men den var rätt tråkig...