Separate names with a comma.
Blir nog inbjuden på nåt event i Jönköping snart ;)
"JAG ANVÄNDER TACK-KNAPPEN OCKSÅ SOM GILLA!" :P Sambon och äldsta dottern o handlar, kanske skulle köra endless kpop, då faktiskt lilltösen...
Nylonstrumpa över svartvita-teven..
Då fick man deklarationsblanketterna då, då kan man deklarera via appen ;D
Hittade detta undr "Heta Applikationer" idag på appbrain... Verkar som att Federico kommit igång igen, 2 stycken uppdateringar på Launcherpro,...
Glasklart är sååå... 2010 ;D
np: Bloodhound Gang - A Lap Dance Is So Much Better When The Stripper Is Crying
Vem ska du utföra skämtet på? Det är liksom, skillnad på om det är din mormor eller om det är din klasskompis.
Uppifrån o ner: Clockr - tror jag... Minimalistic Text Mini Info. :)
hur lyckas ni? jag har haft de där, 2gb som man fick från start, och har fortfarande inte fyllt det :O
Ahfyfan, en helt ny mobejl nu! ;D
Kallar't, KPOP-theme! [IMG]
Aah, men du som är typ, äldre än mig, borde veta att alla inte är som dig ;D jag bytte bakgrundsbild för första gången idag, sedan NOVEMBER... ;D...
Madeli, spana in Screenshot (Bedöm)-tråden, och säg om det finns en docka som matchar bra, jag hittar då ingen i dina zip-filer >.<
Jag har gjort det... Jag gjorde det... Oj oj oj vilken reaktion... [SPOILER]
5/10, Maneten va lite läskig, men passade bra in med ikonerna ^^ [IMG]
Mjaa, just nu, nu är vi lite arga på lite personer här, så hemstaden är fett intressant nu ;)
Jaoo, byta stad, u know.
Den jag kommer vilja ha, kommer inte uppskattas i hemmet :O, så njaaa, sen är jag för kär i den :)
Haha ^^. Ska sätta mig ikväll om jag får tid och byta ut mina gamla ikoner :P
Alla var typ, fula ... ^_^ Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Vem älskar iPhone? XD Flytta lite kanske? :) Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Då får man fylla i mera själv ;) . Är det "Uppdateras dagligen", så får det vara de :/
Gomorron!
En sida är inte svår, sen ska det kopplas databas o krejjjer.. Sen ska det underhållas bara. ... vad blir min ingångslön? :) Sent from my HTC...
Hahahhaahhahhahhahaa, IFFFF!!!!!! :D
För att citera, ah, en komiker från sthlm live, "Inte speciellt bra utfört, men bra tänkt!" ;D
Vi var 5 pers ;P. Får nog ta göteborg en dag snart :/
Haha, vad ska man säga, Bra jobbat - bättre lyckat nästa gång? ;D
Jaa? Såg nått klipp som va "featured" i youtube eller nåt... Som va nåt uforelaterat, antog att de va nåt nytt skit som var aktuellt... Kollade...
Bara jag som får flashbacks tillbaka till debatten mellan Jens "of sweden" Nylander och en viss Pontén? Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Klockan 07:00 gick wildfiren igång, den ligger avstängd på hyllan i två veckor, utan simkort och sdkort. I morse vibrerade den och startade sig,...
Aja, e snart där :) Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Uppsving för piratpartiet, 2/3 år försenat bara Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Köp telefonerna utomlands, slipper ni den avgiften xD Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Godis.
Berätta om du får den såld. Då en blade är bättre och begagnad kostar lika mycket :p Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Om Steve Jobs dör, blir iPhone5 den sista då?
Slår vad om att han sitter i en buske och filmar när ni står där och skrattar gott åt de sen :/ .
Men det är inte så det fungerar idag :P.