Separate names with a comma.
Jag har typ magkatarr eller nåt... Mår dåligt så jag vill kräkas, men jag mår inte så dåligt att jag måste kräkas :S
Jag kollade ROM Manager ^^
Mår fortfarande skit vafan :S
Äre bara jag eller hittar jag inte nightly 11? :S
43 åriga mammor <3 Borta bra, men sambons famn bäst :) Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Flasha inte via ROM Manager om du använt Amon Ra. Om du ändå vill testa, kör "Installera clockworkmod recovery"
Yaaay, snart är jobbet över för idag ;D
Jobba jobba jooobba ;D
Det beror väl på hur snabbt hon fyller den / hur ofta hon avinstallerar... Men ja, telefonen är bra i sig. Men om man lägger ut en såpass stor...
Vi kan ju förlägga allt i Mjölby ;) , där är allt lite billigare... Näe... Inte här vafan.. Vem får jag sova hos nästa gång jag kommer då? ;)
Nej, du får flasha om romen också.
Din sambo gillar hästar va? Vare hon som red? :p Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Har du inte en utbildning att slutföra? :p Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Om man köper något från htcaccessorystore, skickas den ifrån Sverige? Eller får man betala nåt utöver pris plus vanlig frakt? Sent from my HTC...
Jag är östschötte Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Jag bjöd faktiskt Zooklubba på en öl :P, måste tänka på de fattiga små studenterna ;D
Måste säga själv att det var mycket trevligt. Och som mach sa, att snacka android (främst irl), med människor. Annars blir det ju bara över nätet.
Haha, du bjuder på pennan bara för de :p Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Var e du då? Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Jag o linuxares e på ingång :p Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Bra det :)
Vilket tintin vare nu då?
Testa med volym-upp + on där...
Bra :)
Närå, vad blir felet btw? Utropstecken? Vol-upp+on kan va lösningen-
Har ju familjen här borta, bara lite mindre än en timma ifrån :)
Träffen är imorgon ;D
Framme..... ;D
Kört "installera clockworkmod rrcovery "? Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Nej men det känns som så, att de har ett mobilsurf abonnemang som just nu är begränsat till 256kbps..
Du glömde göra en wipe (factory reset)
Sitter just nu på bussen till Göteborg, passerar snart Ulricehamn ;D
Hans "saves" som det heter, sparas i en mapp där emulatorn ligger, under en mapp som heter "saves" troligen... Det du behöver göra är att lägga...
Kan ju meddela att nätverket på swebus-bussarna har gjort sin maxkvot på 1gb/månaden hos telia... det känns som jag surfar med 56k ibland :S
Sitter just nu på bussen till göteborg, wohooooooooooooooo ;D
Tryck "Volym upp + on" när du är vid triangeln
Säkerhetskopiera = nandroid. Rensa data och cache = factory reset. Vid darktremors behöver du varken säkerhetskopiera eller rensa data och...
Det kan ju vara det, och du har gjort allt som du kan (dvs factory reset), och det är det enda htc tipsar om... Så funkar inte det får du...
Launcherpro finns inte ens med på min lista ^^. däremot står "voice calls" på 21%
När min Desire var ny, så var den väldigt buggig, slukade batteri och gjorde lite random reboots hela tiden. Men den kördes in, allt eftersom.....