Separate names with a comma.
Jag får önska dig detsamma! :)
Ja, på min stationära PC. Har ej bytt IP-adress eller rensat kakor.
Har fått helsidesannons från Sigma två gånger idag så problemet kvarstår.
Det börjar bli regel nu med tre eller fler helsidesannonser per dag... Fick börja dagen med en helsida från SAS.
Och idag fick jag börja dagen med en helsidesannons för SAS...
I dagsläget tillför IPv6 ingenting för en "normal" användare. Är man tekniskt intresserad så medför IPv6 t.ex. möjlighet att direkt nå alla sina...
Fick börja dagen med en helsidesannons från Tre...
Tekniskt sett har det aldrig varit några problem med Vimlas tjänster som jag upplevt. Det är ju Telenors nät som används och det har varit 100%...
Många Kina-mobiler kräver också att man aktiverar Roaming i inställningarna.
Jag använder betalning via autogiro. Det tar c:a två dagar innan pengarna dras från kontot. På något sätt vet SEQR-appen hur mycket pengar jag har...
Jag får väl be om ursäkt för att jag förlängde utvikningen av den här tråden med några frågor. Men jag tyckte jämförelsen mellan Loyo Pay och...
@Echerbaum Jag bugar och tackar för förklaringarna! :)
Förstår fortfarande inte riktigt tyvärr. I min app har jag tre alternativ: "Skicka pengar", "Skanna och betala" samt "Blippa och betala". Jag...
@Echerbaum Kan du berätta mer om virtuellt "Mastercard SEQR" som du talar om? Jag använder SEQR men jag hittar inget om virtuellt "Mastercard...
Det var antagligen någon cookie eller "autoifyllningsfunktion" i din webläsare som spökade. I såna lägen kan det vara bra att webläsarens...
Enligt info på Vimlas forum så kommer de som anmält sig för att testa extraSIM att få info snart:...
Vimla är ju en lågprisoperatör och har ingen kundtjänst du kan ringa till. Utan support sker via mail, forum eller chatt. Se https://support.vimla.se/
Även jag får flera helsidesannonser per dag. Bilreklam och Sigma... :(
OK. Jag ställde en gång en fråga på Facebook under tiden Vimla bytte till det nya forumet. Personen som svarade den gången visste inte ens att det...
Det verkar som om Vimla för tillfället har svårt att hinna med att ge support via forum och mail m.m. De som skriver på Facebook sidan verkar...
Det är chatten som gäller om man vill ha snabbt svar.
Om du skaffar tillräckligt många abonnemang ja. ;)
Än så länge går det inte att teckna mer än ett ab. per mail-adress. Vimla jobbar på att det ska bli möjligt men det är inte klart ännu. Angående...
Ett mycket bra budget-alternativ är TP-Link Archer C7 https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1804875 Jag har tre st. igång på olika adresser och de...
Mysteriet löst! Man skulle logga in på sin wifogsida och grotta ner sig under "Köpta presentkort" eller liknande. Där kunde man klicka på en pdf...
Är det någon som vet något om presentkort hos Akademibokhandeln man kan tjäna ihop hos Wifog? Min fru har tjänat ihop ett presentkort hos...
1. Ja. 2. Ja, du kan installera vilket Windows program som helst. 3. Jag har bara använt billiga Kina-plattor med Win 10. Men Windows fungerar...
Det var just i Malmö (vid Stortorget) jag fick min hittills högsta uppmätta hastighet med Vimla:...
Ja, det är precis nylanserat. Och enda infon om det som gått ut är som sagt mailet med info om appen, där det nämndes som hastigast. På Vimlas...
Finns inte särskilt mycket info om detta. På sidan där man anmäler sig står det: "Av tekniska skäl kan vi bara ha ett begränsat antal testare, men...
Du kan prova att anmäla dig som betatestare av extra SIM-kort hos Vimla på denna länk:...
Nej, jag går ingenstans! Jag är ju nöjd som jag skrev. :)
Du verkar ha rätt! Jag hade inte koll på alla detaljer när jag skrev mitt förra inlägg. Som framkommit tidigare i tråden är det ganska snårigt att...
Tycker ni är lite väl negativa nu. Det har ju alltid varit så hos Vimla att man varit tvungen att aktivera utlandssamtal innan man åker utomlands....
Jag för min del är mycket nöjd med Vimlas lösning för surf/samtal inom EU! :)
https://forumet.vimla.se/topic/1405/inaktivera-röstbrevlåda/77 :)
Vimla kommer att byta från Klarna till en ny betalningspartner under året enligt inlägg på Vimlas forum:...
Vimla lämnar inte ut ditt nummer till Eniro eller liknande:...
Jag läste det också. Med tanke på att Google lever på reklam så undrar man hur effektivt det skyddet kommer att bli...? ;)
Nu fick jag samma fullscreen takeover för Supreme Card idag igen. Så det verkar inte vara en gång per IP-adress, möjligen en gång per IP-adress...