Separate names with a comma.
Lika på min, blir flottig för mindre Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Snart är vi där igen..;)
Mailade cdon om att jag vill bli kontaktad innan telefonen skickas men inte ett ljud,ni förlorar förmodligen en kund nu.Behagar ni inte svara på...
Såg det var nåt ställe som skrev 22majo_O
Är det denna som gäller nu? Får tillbaks min sgs då frugan tar 2an när jag köper 3an så då vill jag leka lite med 1an Skickat från min GT-I9100...
Ext4 Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Rfs var det bara på 1an Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Nä det går inte. Det enda jag ville få fram var när dom började prata jämförelse mellan dom två var att INTE dra in oc i bilden Skickat från min...
Du skämtar va, men iof så erkänner sällan dom som trollar. Nu lämnar jag denna diskussion,sorry alla andra för ot Skickat från min GT-I9100 via...
Du trollar du fort du går chansen, bara titta i mobiloperatörforumet. Och vad har oc med saken att göra när ni jämför dom båda Skickat från min...
Jag byter för jag vill ha nytt,less på 2an Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Varken bråk eller trollning,trollningen står du för Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Du drar upp oc när ni jämför dom båda och då säger jag,1.8 på sgs3 kommer bli en baggis Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
1.8 blir en baggis på 3an så vad försöker du bevisa Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Såg inatt att dom skulle börja sälja den men jag la en beställning i torsdags på cdon samt skrivit upp mig hos expert och euronics så jag vet inte...
Ja det fungerade ju bra, jag har inte fått nått mess.... Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Nä, håller inte med, jag gillar den, sen då börjar folk i allmänhet gilla den mer och mer kolla bara xda. Ni hade för höga förväntningar på den...
Håller fullständig med, börjar bli bra less på allt snack om designen,alla kan inte gilla allt,jag fullständigt hatar allt htc gör men det är...
Förhandsbokning som alla andra Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Haha..vill oxå kunna hitta nå nytt Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Jag såg och kände på en note idag, fattar allvarligt inte varför ni höjer den till skyarna, ful,fet och gräsligt stor Skickat från min GT-I9100...
Kan man inte göra det själv då menar du? Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Har haft samma problem med sgs2 i ett år snart och det händer både med halebop och 3 Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Samma som hände sgs2..... Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Designen är nog ett drag från samsung för att slippa bli stämda av äpplet, gillade inte dom rundade hörnen ibörjan men jag gillade inte sgs2...
samma här,väntan kommer bli olidlig..;) Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Antar 3 då han förlängde abb Jag går från halebop till 3 till sommarn då jag upplever lika som dig Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Självklart, har redan beställt Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Så vart det, fattade det efter ett tag Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Jag är inte storförtjust i rundade kanter men att säga att den är ful tycker jag är en överdrift, vart är sgs2 snygg,inte nånstans tycker jag Jag...
Sen när vart blått associerat till kvinnor? Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Hur förhandsbokar man,tänker ju inte betala nu Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
3 brandar ju sina så obrandade lurar kommer mycke tidigare skulle jag tro Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Unpacked live,pressrelease och new product är upplåsta,tidigare så stod det att en uppdatering kommer den 3:e Skickat från min GT-I9100 via...
Telefon eller operatörproblem? Stör mig på att den fastnar ibland och då är det flygläge som gäller och det är relaterat till luren då det...
Kan ju betyda att det bör funka i europa? the U.S. model would be Qualcomm-powered instead because the quad-core chips aren't yet compatible...
Gäller detta dom svenska operatörerna med eller funkar lte här med exynos? Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Qloud media kör jag på funkar bra och även över 3g Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Ingen lte The International version of the S3 will have a Quad-core Exynos 4 CPU, Samsung used S4 CPU on the US version because Exynos 4 doesn't...
Ja per dag ja men har inget sammanställt Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2