Separate names with a comma.
Tjena.. Har ett lite udda problem.. En vän har låst sin SGS2 (Fel mönster för många gånger" Så nu när hon startar den ska man ange sitt google...
Har ett lite udda problem tror ja.. Fick hem en Xoom 3G idag, Och den startar inte.. När ja stoppar i laddaren så lyser LED vitt först,...
Vill köpa en iPhone 4.. olåst eller telenorlåst.. minnesmängd m.m är inte så noga.. Pris, vad medföljer? var finns den?
Har sökt här, på xda, google, mja, överallt ja kan komma på, Men kan inte hitta nånting.. i stockromen till o2X, så finns en app som heter...
Polaren vill göra sig av med sin HD2 då hon vill ha nånting annat.. Enda skavanken är en liten spricka i högra övre hörnet, Men ingenting som...
polaren ska sälja sin 3G nu efter lite strul.. Just nu är det Baseband 06.15.00 från iPad i den för att låsa upp den från 3 med 4.2.1,...
har ett skumt problem.. När ja försöker starta telefonen så vibrerar den först en gång, Sen går det nån sekund, så vibrerar den 8 ggr, Sen...
Har ett grymt störsamt problem.. Satt förut o linkade alla kontakter till Facebook, Vilket man måste göra en o en. Sen tänkte ja att ja skulle...
Död desire (Går på garantin) säljes.. Händer ingenting varken vid knapptryckning eller kabelanslutning.. Alla originaltillbehör medföljer +...
Som topic lyder.. detta har jag: Asus P5N-D Intel E2160 @ 2.58Ghz 2x1Gb Kingston HyperX PC6400 1x80Gb Sata300 Asus Geforce 9800GT TOP...
Som sagt.. Ska helst finnas i Örebro stad, Skriv i tråden vad ni har..
3 månader gammal, Alla originaltillbehör medföljer förutom vanliga laddaren (Laddas via USB), Kvitto och garanti finns.. Bytes helst mot HTC HD2...
Har precis fixat JIT på min X8 genom Android Terminal direkt i telen.. Följde dessa 2 guider då ja va osäker på om man bara skulle kopiera in...
Är ny på detta om Root m.m, rootade min X8 när den fortf. hade 1.6 sist, Då funkade den 2 dagar, sen fick ja vänta på att SE skulle släppa 2.1 för...
Detta på Blade delen.. https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=26281 Tänkte om de kanske funkar på X8 också? Vet ju dock inte hur man...
Har krånglat flera timmar med Eclipse m.m nu, O får de verkligen inte att funka.. När ja ska exportera "unsigned package" står det såhär:...
Nån som har uppdateringen av PC Companion som kan skicka på nåt sätt? Ska va version 2.01.068.. Jag har 2.01.058, O verkar inte få nån...
Har suttit i 2 timmar nu o försökt reparera min X8 via SonyEricsson PC-Companion, Men skiten vill verkligen inte funka! Finns de nånstans man kan...
Har funderat lite.. Gillar verkligen inte SE's smileys i sms m.m, O tänkte om man kan byta ut dom mot Androids original? Självklart måste ja...
Är i köpfunderingar.. Då jag är helt nöjd med min Tattoo, Förutom att skärmen e lite liten, O den e relativt slö, Så funderar jag på att...
Har sökt lite överallt, Google, Här på forumet m.m, Men inte hittet nåt... Finns de så ja kan använda Tattoo'n som trådlöst nätverkskort till...