Separate names with a comma.
Det var via mail. Tror jag fick paketen för 3-5 veckor sen och det var innan jag hade fått dom jag mail konversation med kundservice. Kundservice...
Har inte reagerat på några problem mot min klocka. Har inte gjort några ändringar på Wear OS appen utan den är default inställd.
Nu fick jag fakturorna på post/tullavgifterna mailade till mig på dom paketen jag väntat länge på men som jag ändå fått för flera veckor sen...
Jag har köpt liknande detta 2 Pack, Huawei P20 Pro Screen Protectors Best Tempered Glass Thin Protection 5054937315879 | eBay Täcker inte fullt...
Nu har jag inte min telefon framför mig men gå in under inställningar så ska återställning ligga där någonstans
Å andra sidan borde det räcka med att man gör en återställning av telefonen så loggas man ur allt som man ska. Finns ju under inställningar. Så...
Fick svar från Apple efter att jag tagit några loggar på batteri dränering som app store verkar orsaka. Loggen var skickad till tekniker och dom...
Jaha, då är jag bortglömd då med andra ord [emoji3][emoji3]
Ajdå, jag har på ena en 4:a och andra en 9:a. Jag blir sist ut med 120 med andra ord [emoji3][emoji3]
Har sökt massor med gånger nu men ingenting än [emoji3]. Bara vänta den kommer nog snart
Fortfarande inte fått 120 till min. Köpt helt fri från operatör
Jag kör orbi RBR50. Där följer det med en satellit. Det fungerade bra inomhus men för att få grymt bra täckning inne och ute köpte jag till...
Löper via Ebay Europa, inte lika billigt som från Asien men mer prisvärt än butik och många andra webbbutiker. Oftast snabb leveranstid också
Glas har jag köpt på eBay Europa, fortfarande billiga och med bra kvalité. Man får dessutom hem dom på max 1 vecka utan post avgift
Genomskinligt skal följer med i kartongen
Jag bytte från Telia för att ta det direkt från Spotify (via PayPal) för ett tag sen, då var då så att man fick en användare extra direkt via...
Inget här ännu [emoji848]
Fick hem 2 av mina förvarade paket sent förra veckan, inga kvitton trots löften av Postnord att det skulle följa med. Nu fick jag ersättning av...
Ser det inte på min
Mina batteriproblem på min Iphone 8+ fortsätter. App store håller på med något skita som gör att telefonen inte går i sleep mode. Har gjort en...
Det kan vi säga att det är [emoji3] Skickar pm med mina uppgifter
Absolut, pm:ar dig
Upplever att smart lock fungerar dåligt på Android överlag med oreo. Använde det på min S8+ då fingeravtrycksläsaren satt så otroligt dumt till...
Har fått hem lite för många skal och har inte användning av alla 3 st är över varav det svarta är ett original Huawei skal Pris 150:- för...
Se till att packa den i en kartong med tidningspapper både över,under och på sidorna. Så länge telefonen är still i kartongen bör det inte va...
Ok, hoppas det löser sig
Tror inte det kommer ge något att lämna in, tror att Apple har en gräns på 80% innan man byter ut batreriet i vilket fall som helst.
Håller med
Jag kör på lägsta volym under samtal men skulle ibland kunna tänka mig att sänka lite till. Det är helt galet högt ljud vid samtal om man vrider...
Har 2 JBL extreme och dom har ett grymt ljud. Skaffade dom till ungarna men ångrade mig nästan direkt då dom spelar så in i h-vete och stör mig...
Inga problem för mig allafall, får 250/100 när jag mäter
Always on finns på P20 Pro också.
Ska faktiskt göra det bara för att se
Har gjort det men uppfattade det som att personen jag pratade med inte kunde göra det. Han sa däremot att man jobbade på att få över alla...
Verkar dock inte vara aktiverat på alla abonnemang från Telenor. Fungerar inte hos mig trots att det är aktiverat i telefonen
Jag kör med event reminder och överlag är den grymt bra. Man kan ställa hur länge den ska notifiera (120 sek max). Dock händer det ibland att...
Jag har det men hade inte märkt det om jag inte sett en video på det tidigare. Ingen av dom som har testat telefonen verkar ju heller ha sett det...
Alltid skal, dagens telefoner är ju som en tvål [emoji16]. Försöker alltid få tag på tunna slimma skal för att telefonen ska bli greppvänlig utan...
Ja, vid min mail konversation med Postnord hävdade dom att numer följer det med ett kvitto med försändelsen. I mitt fall skulle dom ordna det då...
Inget svar på din fråga men jag har i eBay appen valt eBay Europa, då får man betala något mer både för det man köper men även för frakten men det...