Separate names with a comma.
Skapa mailkontot i social hub så får du push Sent from my GT-I9100
Nä men man får push på mailen genom social hub Sent from my GT-I9100
Social hub skulle jag inte kunna vara utan så ingen cm för min del Sent from my GT-I9100
Och anledningen är att cm så fruktansvärt buggit Sent from my GT-I9100
Jag har den på a Sent from my GT-I9100
Black friday innefattar inte bara apple http://www.blackfriday.us/ Edit: såg nu vad du menade Sent from my GT-I9100
Du verkar helt jävla störd, gå och trolla nån annanstans Sent from my GT-I9100
Nä, varenda bil har kass byggkvalitet för det finns plast i/på den. Är det allt du har att komma med Sent from my GT-I9100
Precis,skippa den appen Sent from my GT-I9100
Stämmer inte, jag har det så och har aldrig haft det problemet Sent from my GT-I9100
Högbelastning är vad du ställer in den till Ex: Mån - Fre är högbelastning iom att det är vardagar och Lågbelastning kan då bli lör-sön alltså...
Men sluta,sgs har inte dålig byggkvalitet! Har aldrig sett eller hört det du skriver om på ett dussin sgs Sent from my GT-I9100
Hur har du fått in cwm när du inte vet hur man använder odin? Sent from my GT-I9100
Du kan mounta sd kortet i cwm eller så flashar du med odin Sent from my GT-I9100
Wow redan.......;) Sent from my GT-I9100
Looks like we have to wait for a ics leak from samsung to fix graphics and audio. codeworkx » Status Update for ICS on Galaxy S II
vart inbjuden för drygt 4 1/2 år sen och har själv bjudit in folk innan dom ströp allt Sent from my GT-I9100
Hdbits kommer aldrig släckas ner..;) Sent from my GT-I9100
haha, jag kan den men jag står över
stämmer Sent from my GT-I9100
Du hörde mig förut, men kommer att höra mig igen, Sen dör jag, tills du ropar på mig igen Vem är jag? Sent from my GT-I9100
Frimärket Sent from my GT-I9100
Det är då man drar igång shazam Welcome to Shazam...
Sent from my GT-I9100
Ja mess ska funka Sent from my GT-I9100
Jag fattade det dom att man kan ringa men utan ljud Sent from my GT-I9100
Hände samma sak med dotterns, kopplade in den till datorn och startade pc companion,på nått sätt vaknade den av det Sent from my GT-I9100
En last för mig är nånting dåligt för kropp och själ, där platsar inte sex :) Sent from my GT-I9100
Sen när vart sex en last? Sent from my GT-I9100
Recuva Sent from my GT-I9100
Mobile ODIN is the on-device firmware flasher of choice. Just throw those firmware files on your (internal or external) SD card, start Mobile ODIN...
Har du kollat så det inte finns i original appen? SGS2 har det så du kanske har det utan att du vet Jag har det under inställningar - samtal -...
Det fungerar fint Sent from my GT-I9100
använd inte rom manager för att göra en backup utan gå in i cwm via knapparna eller cmw manager (cf root)
Upp till en månad efter vägen ja men sen om det blir revision på åkeriet så är det ett år va eller är det två som skiten spars? Sent from my GT-I9100
Särskilt dyrt tycker jag inte att det är 13 ton 10000kr http://trailer.se/news.php?id=7716 Jämför med KOV där mista lilla minut kan ge dig...
Haha.... Sent from my GT-I9100
Den finns där men lite knepigare att hitta men man bör leta annars hittar man inte..;) Inställningar - klicka på ditt konto - etiketter att...
Jo så är det nog men det gjorde det inte innan, hur kommer det sig, vad har ändrats i romen?
Men inte utan en polisanmälan