Separate names with a comma.
Du måste ladda hem hela den buggar ibland och avslutar vid halva nedladdningen och ja
Här -...
*går och lägger mig igen*
Vad var fel? :S
Såg det med... Och den OTAn kommer i de "nästkommande veckorna", kan dröja allt mellan 1-4 veckor, typ
Varsågod, konstigt att det var så bökigt bara :d Sent from my HTC Hero HD4 using Tapatalk
Går snabbare om jag svarar tror jag. Om du partitionerar med ROM Manager vill jag minnas att den kör ext2->ext3 direkt. Om du kör AmonRA, så...
Vad är "problemet" ? Vad gick fel? OnT: Plugga in mobilen, Vol-ner + on -> recovery -> mounts and storage -> mount usb storage
Version 0.6: * * Fixed Camcorder SD recording (thanks to Cyanogen) * * Added headset icon (thanks to e-yes) * * Added long press back...
Vet faktiskt inte, detta är också nytt, fungerar volym upp + on? Sent from my HTC Hero HD4 using Tapatalk
oxygen, isåfall :)
Kan tyckas, dock är det nog ingen som får endless bootloop efter att ha rootat. Utan det är när de flashar in sin första ROM som de får detta,...
Näe, nu är det bara att plugga in och försöka roota. :)
Nån som märkt att Swedroid fått ööver 400 000 inlägg nu ? :) Jag tyckte att det skulle kunnas skrivas en liten artikel om det, jag anser att...
Datz why we're hier! ^^
När du kommer till röd triangel, tryck volym upp + on.
Om duuu, kollar på Inställningar -> Om Telefonen, hittar du nåt om vad du har för mjukvara? Edit: Testa att köra en factory reset. (Vol-ner + ON...
De tar inte bort root, de förutsätter att alla är orootade och skickar ut orootad mjukvara, du ersätter din rootade med orootad mjukvara vilket...
Det fungerar att flasha roms om man hoppar in i recovery direkt. Men inte via rom manager ;) Sent from my HTC Hero HD4 using Tapatalk
Har du kört "installera clockworkmod recovery? " Då borde du få en update.zip Sent from my HTC Hero HD4 using Tapatalk
Finns nååågra få undantag, men det är din recovery. Sent from my HTC Hero HD4 using Tapatalk
Tror inte jag råkat ut för det förut... Men ja det kan ju tilläggas där :)
Körde med r10 i några dagar, den tillochmed LÅSTE SIG en gång.. fick rycka batteriet :S. OnT. Varför länkar du till min unrootguide ? Jag...
Kolla vol ner + on. Högst upp:, bifogar bild. [IMG] Du ser det står "S-ON" högst upp.
Tror dom flyttas över direkt... automagiskt...
Jo, vi har allt fått dra detta ett x antal gånger :P. Vi försöker tillgodose genom att lägga upp en FAQ, men inte alla hittar/läser den....
Det clockworkmod tillhandahåller är ptja. "Fullständig recovery". Och du har ingen nytta utav den om du ska ha t.ex Angry Birds + Speldata......
Jo, ladda hem "quick system info" och kolla vad som står under "A2SD" storage. Jag tror att partitioneringen avbröts, så du får kanske göra om...
Uppdaterat första posten med en ny bild där jag , iprincip uppmanar till att behålla S-ON. Gemene man behöver inte S-OFF...
"Gick direkt in till OS'et som vanligt"??? Har du gjort om proceduren då?
Tryck volym-upp + on, och sedan ska den fortsätta av sig självt... Alternativt att du får trycka på "apply:update.zip"
Om du flashar in en custom rom, och sedan fungerar inte... Facebook for HTC Sense. Du lämnar in den på garantiärende för att facebook inte...
Kolla "Endless Bootloop" i post nummer två... :)
allt försvinner från telefonminnet, backup lagras på sdkortet, romen flashas fråm sdkortet till telefonminnet, du installerar backuppen av dina...
Jag bor långifrån göteborg så jag kommer inte :P
Men vad sjuttsingen.... GRr Tror jag gjorde fel vid BOOTANIMATION.. Jag glömde ändra till "leedroid" där..
Vi kan dela ^^
Det står faktiskt i min guide om vad man ska göra vid endless bootloop :) Sent from my HTC Hero HD4 using Tapatalk
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=9207011#post9207011 Ladda hem AMONRA. Öppna reflash_package.exe Välj amonra-filen, och roota...
Lite för mycket off topic nu flickor... Återstå att se hur rootningen fungerar.