Separate names with a comma.
Jag har nästan liknande modell (förmodligen annan beteckning Bara men I övrigt ser den exakt likadan ut) och vi har haft den ett par år utan några...
Jag har använt Samsung officiella antireflekterande skärmskydd men lite efter någon månad så är den full med repor... Vilken besvikelse. Har någon...
Har märkt att jag fått lite bättre batteritid med one ui 8 på gw7, vet inte om det är placebo
Någon som vet hur ränta på northmill rörliga sparkonto betalas ut? Månad, år, kvartal?
Såld
Typ som klarna då? Görs det någon kreditkoll? Jag slog på den, tror inte det gjordes någon kreditupplysning vad jag förstod. Fick en kredit på...
Måste man vänta tills man får esim fysiskt tex med qr kod eller kan man aktivera den direkt ? Edit: beställde men tydligen så måste man vänta...
Vet någon hur man får tag på esim kontantkort on demand dvs behöver inte vänta tills jag får ett fysiskt i brevlådan utan kan aktivera den direkt...
Var det inte de som blev uppköpta av LF för inte så längesedan?
@DaddyCool den kör android 13 one ui version 5.1.1
Oj de har jag inte koll på rak arm jag kan kika när jag kommer hem från jobbet! Återkommer
Samsung Galaxy Tab S7 128gb mystic black SM-T870 i gott skick. Skärmen är repfri då jag använt härdat glas skärmskydd (som nu är borttagen)....
Blev tyvärr såld på ett annat håll, tack ändå för visat intresse
Samsung galaxy S22 128GB Phantom black SM-901B i väldigt gott skick. Skärmen är repfri då jag hade installerat härdat glas skärmskydd (som nu är...
Har du länk till den videon? Kikar gärna på den
Jag har lagt in pass men kan ändå inte identifiera mig med ansiktet
Någon som har denna anker magsafe powerbank? Är de något att ha? Amazon.se Finns även denna för 249kr med samma mah men är ovanstående som är...
Fast du har iPhone, jag kör med android :-)
Hur ändrar man så att den går mot face ID istället för fingerprint?
Instämmer i kören, jag gick från s22 till edge och det är som natt och dag. Var alltid tvungen att bära med mig laddare/powerbank för min s22 men...
Har också bra erfarenhet av iniu, har både en powerbank samt en laddare
Edit: man behöver lte version av klockan, kanske värt att nämna det :)
Förstår inte vad funktionen ansiktsigenkänning gör I bank is? Man kan inte identifiera sig med den funktionen?
Jag är på jakt efter en prisvärd och bra magsafe powerbank. Har ni några rekommendationer?
Jag kör med denna skal, extremt nöjd. Inte provat magsafe funktionen än dock men den borde funka bra :) Amazon.se
Fick hem denna från amazon, positiv överraskad hur bastant den är. Gillar den skarpt.
Om du frågar efter antireflekterande skyddet från Samsung så är den inte alls tjock, den är ganska tunn. Frågan är bara hur bra den skyddar jämför...
Tack missa det inlägget
Jag köpte och applicera Samsung anti reflecting skärmskydd men fick en linje i mitten av telefonen efter ha applicerat den. Kommer den försvinna...
Är det någon som hittar bra skärmskydd?
Instämmer med övriga, har alltid kört Bosch och varit nöjd. Förra tvättmaskinen höll ca 9 år. Köpte en serie 6 för ett par år sedan som funkar bra.
Tycker den är lite dyr dock, Samsungs egna. Det kanske blir den i slutändan får se
Tycker de är så dåligt utbud med fodral till s11?? Hittar bara någon enstaka. Är det någon som kör denna spigen? https://amzn.eu/d/fo6TqXW
Det är denna Galaxy Tab S11 Book Cover Keyboard Slim Black | Samsung Sverige
Nop ingen musmatta
Hade missat att den fodralen jag fick med innehöll tangentbord... Endast öppnad, ej använd. Pris: 600kr. Finns i Södertälje eller skickas mot...
Fick hem spigen skalet igår men tyckte att den var alldeles för stor och klumpig. Blir retur och köp av ringke istället
Där har många fått betala en liten kostnad (20-30kr)vill man slippa den så ta hallon
Bara ta hallon, ibland så tecknas det ingen abonnemang öht. Och ja de kan sägas upp omgående