Separate names with a comma.
Samma här :-P När återställs servern?
Någon som har Shadow of mordor till x1? Säg pris och jag får se om jag nappar
Jag är väldigt skeptiskt till bilhandlare men eftersom det är i princip omöjligt att hitta en Toyota som kostar runt 80-90k med låga miltal privat...
Har aldrig räknat men det är en familjebil som ska användas av tre personer är det tänkt, bilen använda inte till att köra långa sträckor iaf....
På långt sikt är det väl tänkt att det ska komma till alla operatörer, men hur länge det tar kan jag inte svara på
Direkt av Amazon
Tydligen så skickar Amazon de med ups
Jo det är dessa jag kikar på främst Toyota då. Men vad sägs om denna Volvo? Jag vill tipsa om en annons på Blocket: Volvo v50 1,8f 4995 mil...
First
Har du provat Pringle nya tortilla nacho cheese? Sjukt goda
Vacker
Nej snälla allt förutom skoda
Låter bra :-)
Om man har en budget på säg 80k och vill ha en bil som drar hyfsat lite i bensin samt inte är så dyr i skatt och försäkring samt ska helst vara...
Ah bra att veta :-)
Aha så kan måste vara hemma för att ta emot det? Eller skickas det till ombud?
Skickar amazon de med DHL?
Vet ej men uravrgconsumer är hans kusin eller släkting
Komedi
Aha okej den har kört relativt lite
Jag vill tipsa om en annons på Blocket: Mercedes-Benz C 180 Avantgarde kompressor http://www.blocket.se/vi/66275562.htm What's the catch? Ganska...
Varifrån köpte du den?
Budget? Du kan köpa huawei watch för 3k Kikade också innan på kina klockor men ingen kör android wear och alla laggar och är allmänt sunkiga.
Congratulations
Jag vet faktiskt inte men jag hoppas det
Doze och att fingerprint blir lite snabbare och bättre. Annars så bryr jag mig inte heller om uppdateringen men Doze verkar vara bra
Vad ligger batteritiden på?
Hehe jo jag förstår det, 4.5k är inte billigt men se det från det ljusa sidan, Apple produkter har bra andrahandsvärde :-P
Nöjd med äpple klockan?
Hoppas det, ser framemot att svara med klockan som James Bond :-P Om du har tips på några användbara appar så hojta till ;-)
Japp är fortsatt lite skeptisk till Android wear men ska utvärdera det hela när jag får klockan
Reklamera?
Huawei watch beställd, hoppas man blir nöjd
Japp tänker beställa en från Amazon de och testa :-)
Brace yourselves, the traffic is coming. Pga alla som gör högskoleprovet
Tyska sidan finns på engelska nu :-P men tack för svaret
Låter bra, var det uk eller de?
Någon som har erfarenhet av returer hos Amazon? Får man själv stå för frakten vid retur? Är lite otydlig på hemsidan
Aha visste inte att urban var så pass gammal. Men såg att båda har oled men att huawei har bättre upplösning på 400×400
Jo det är iofs sant att huawei watch är bättre än moto 360 (pga flat tire) men jag kikar även på LG watch urbane, tycker dock den ser lite maffig...