Separate names with a comma.
Sant. Men med frihet kommer ansvar. Vet inte vad du betalar för dig hemma, men runt 7-8000:-/månad borde väl vara lagom om du är över 18 och bor...
Aha, okej. Vilket försäkringsbolag ersätter en till fullbelopp och inte normbelopp för en borttappad telefon? Ge mig tips please
Så lurar svenskarna till sig nya Iphone | Prisjakt Pryl hur går det till? Det finns väl inget försäkringsbolag som langar ut en nyare modell...
Månadslön är grejen!
Ok, men går det alltid ihop exakt? Eftersom du inte riktigt vet när du slutar, alltså förän du är klar menar jag.
Hur många timmar kör du ihop på en månad ungefär?
Bra tider! Sova ut och ha hela eftermiddagen kvar liksom.
Sämsta arbetstiderna ever. Hinner inte med något alls. Men det är rätt skönt att sova något längre på morgonen. Själv föredrar jag att börja...
Duktigt ju!
99 inlägg kvar till ny sandlåda
Den är grymt bra
Jag är posthunter!
Fick ångest av ordet "söndag" det betyder snart måndag. Men det är bara ca 63 timmar kvar till måndag morgon. Det lär gå snabbt. Pessimisten...
Vi kan försöka. I helgen blir det iallfall.
:D Tror du vi spräcker tiotusen detta dygnet?
Tim är mitt smeknamn
Nu är vi snart uppe i tiotusen och dags för ny sandlåda. Tror ni det hinns med idag?
lol
Sedan är det räntor och annat som spelar in. Om jag har skulder/lån etc.
Jag har fått kläder från Ellos idag. *spännande musik*
Stiftelsetrilogin är fantastisk. Jag är ju sci-fi neerd så den gillas skarpt. Annars kan jag tipsa hårt om Haruki Murakamis "Fågeln som vrider...
sant
Gött
Bra
runt 3000:-
Fast det är snyggare än den svarta. (kollade på nätet)
Sweet
sweet
Vad är det för lista? Jag hade 80 (tror jag) posts.
Tax för tips. Det är en kostnadsfråga, men Ray verkar onekligen intressant.
Tänkte köpa en mobil till tjejen. Hon vill kunna fota med den, alltså är bra kamera högt upp på önskelistan. Samt att den skall vara någorlunda...
Kanon, gör det.
Pepsi funkar :)
Dags att lira ihop en androidforumträff i Stockholm. Hur många är på? Kaffe eller öl. Vilket som. Det vore ball.
Så lägger jag upp en fjärde
hur många gilla behöver du för att vinna?
Vem hindrar dig
Att maten tar tre minuter i micron. Orka vänta.
Jag hade valt Intel, just för att det är Intelpropp i.