Separate names with a comma.
Tryck in en bit papper eller något som pressar ner simkortet mot noderna? ;P Om det bara är glapp så :)
Inte en blekaste :S Avinstallera Launcherpro och kör med vanliga i några dagar, sedan testa igen :S
Det är ju som att mounta/unmounta en .img-fil i Daemon-tools. Android verkar ju mounta minneskortet när det ska användas i mobilen, och sedan...
Shit vilket pillipill-arbete! Men du verkar erfaren av att plocka isär och plocka ihop, jag hade aldrig vågat att skruva loss skruvarna ens :O
Okej okej ^^. Tur att man inte har planer på att testa då :D
Provade du det? :P
I also wonder if HTC will ship new desires with FroYo on. Maybe they just set a label on the box "Upgrade to Android 2.2 when you start your...
Rätt dumt, den på Market heter Launcher pro Beta. Och den på hemsidan heter Launcher Pro. Så min mobil hittar inte den på market eftersom jag kör...
Du kommer pwna din sambo sen när du får ut din Desire iallafall, det är värt väntan :)
Är på jobbet nu så får testa senare runt 17-tiden.
Däremot vore det kul att ha en app som visar personer med dolt nummer, deras nummer >.<. Men det är säkert styrt ifrån operatören och inte i...
Sorry, såg inte den xD
Dynamisk antagligen. Din desire är precis som en vanlig bärbar dator med trådlöst nätverk inbyggt. Så om du lyckas med en vanlig laptop borde du...
Som att blanda färger i småskolan på nytt igen liksom :)
apkn som du hade, eller är det Launcher Pro som ändrar typsnittet eller? :S --- Edit, har fått tag i den nu. En medlem här skickade mig en omoddad :)
Tackar ödmjukast. Det var visst samma fil som någon tidigare här i tråden hade givit mig, men vad är fel eftersom att den inte ser ut som...
Haha jaa faktiskt :) Jag har sökt här. Och googlat, Tillockmed skapat ett konto på XDA för att söka efter den där. Den enda jag hittar är Maize...
Ge mig apkn till den där x10 klockan nu innan jag dör :D
Aha, aja, då e de lugnt >.<
Aaah, jag lovar att du målade dit en blå prick i Paint eller hur!? Busteeeed ::scared: ;)
Jag får den faktiskt inte att fungera på min Desire :S Servern startar, men den kan jag inte justera så värst mycket :S Nätverksinställningarna...
http://www.idg.se/2.1085/1.327720/x8-lanserad-och-x10-uppdateras Går att läsa på på idg om ni vill.
Kan inte nån säga åt Handcent detta så att de kan rätta till sin app så att man kan bestämma färgen på led-en ? :P
Tycker dom kunde skickat med ett kit så man kan dra åt skruvarna själv då o då >.<
Jag vet ? Men jag har skrivit att jag söker en app som utför de sakerna eller några, som ccleaner gör. Inte att jag vill köra en Windows app i...
Min desire är typ likadan... men vet inte om det är orsak god nog till att lämna in den :S
Fan vad bäst du är :). Nu fick vi svar på tal, bra :D
Har du provat med att stänga av all kryptering och säkerhet och sådant ?
Jag ser att den blinkar rött :S Hade varit nice om man gjort en app som blinkar Grönt - Rött - Orange vid SMS xD Varför bara blinka 1 färg när...
I envy thee... Älskar dina ikoner och din kreativitet. Kom hit och fixa min mobil med ^^
Jag har aldrig ens sett den notifieringen :S . Fast sen har jag inte fyllt mobilen med massa apps än :P.
Bara det att den gröna Dioden kan lysa oranget och rött också...
Kolla inställningarna i Routern. Jag hade samma problem när jag skaffade min Desire. Jag hade gjort som så på min router att jag har lagt in...
I Handcent SMS kan man ändra LED-ljuset, men det kvittar vad jag väljer, den blinkar ändå grönt när jag får sms ^^
Garanterat :D Men det lät precis som om man fick med 20 olika porr-apps när man köpte en Android xD Eller att tillgängligheten till porr var...
Nu får du hoppa tillbaka från solstolen och hit igen :O. Du har server 1.0.1 ute och klient 1.0.3 på market . Och jag har testat nu och jag får...
En mistlur borde väl funka ? XD
Jag får det bara till 5 app-ord :S
"Den perfekta Mobilen" kommer aldrig komma :) Ericsson släppte ju "Hajfenan". Den gick aldrig sönder, kunderna bytte aldrig ut den. Den...
Skulle man du :)