Separate names with a comma.
Halo är typ bubblor, då Nexus 6 har 2.5d skärm så är den lite kurvad. Ska du något skydd på skärmen så är det definitivt intelliARMOR glass pro....
Den såg bra ut, synd att den inte är trådlös
Någon som har denna mus http://www.prisjakt.nu/product.php?p=478085&ref=192 Är den bra för någon med stora händer?
haha
Är du ett barn? :p
Är det imorgon alla barn börja skolan?
Tänkte mer en fullfjädrad tangentbord och inte en till htpc [emoji4]
Tips på tangentbord som fungerar på både pc och Mac?
Vi har svag krona, import av elektronik blir då dyrare
Prova Tasker
Nötchokladrutor!
Famous grouse plus cola är inte så pjåkigt
+1
såld
Någon som fått garantiärenden nekat pga knox triggat?
lol x)
Någon som vill köpa skydd härdat glass? Det är intelliglass armor pro, den utan halo. 80:- plus frakt Bästa skärmskyddet utan halo ute till...
Sveriges första IMAX-biograf kommer öppnas 12 novemeber i Mall of Scandinavia, najs
Någon som provat dem till gymmet? Faller de ur örat lätt?
Fast man kan ju inte välja annat än 7420 då 810 har problem med överhettning bla
Hann aldrig testa Apple Watch då jag skulle hinna tåget men den såg najs ut
Aldrig i livet [emoji14], jag gick in som en baws med min s3 mini till Apple store
Hehe ja jävla Asus [emoji14]
Jo hoppas det, vilken grym service dock. Bokade tid hos genius bar och det tog knappt en kvart. Tummen upp.
Yes, lämnade min MBA på rep då den låter när man öppnar locket
Apple store [emoji106] [emoji106]
Nexus 6 om du kan leva med storleken.
6 timmar fick jag när jag hade min Z2, då aktiverades stamina efter 20%
Man kan ladda ner en annan app om man inte känner sig nöjd med googles kamera men den ger riktig bra bilder om man aktiverar HDR+. Kan du leva med...
Om man är student så är priset alltid 5490:- hos tele2 via mecenat
Spela gör man på konsol ;-)
Max 6 månader gammal och budget runt 4000:- om det går att få billigare så är det ett plus. Jag letar även efter ett abbonemang med mycket surf...
Gammal och dyr :p
Sålde min nexus 6 pga storleken, den var för stor
Finns det någon telefon som är enkel att roota och som har bra hårdvara samt inte kostar skjortan? Jag ljuger väl om jag säger att jag inte är...
Hur kan du inte ha garanti [emoji14]?
Jävla Samsung och deras knox. Någon som blivit nekad garanti pga knox?
Kan man leva utan root? Svårt att tro det
Håller med Ascii. För snabbast hjälp så ska du kontakta Sony och du bör få telefonen reparerad inom 10 arbetsdagar
Vilken är den bästa tempered glass till s6 utan halo?