Separate names with a comma.
Grattis!
Va? Det vore väl bättre om vi skaffade en officiell nationalsång först och främst. Någon bra, med multikulturellt budskap istället för den här...
Jag har ingen sådan begränsning. Jag får ladda upp flera GB om jag vill.
influensa
Låten är hemsk
9/10
Kan inte en vers. Sverige har ingen officiell nationalsång. Du gamla, du fria är Sveriges inofficiella nationalsång
Nu blir det nog tunt med sådana, då antal inlägg inte räknas i off topic. Äntligen säger jag.
Trist
9/10 all over ser jag dig.
För att många skriver och spammar trådar för att få upp sina postantal. Skönt tycker jag.
Pink Floyd
"Postcount avstängt för forumdelen Off Topic" Lovely!
Vill ha!!!
Garv
Jag håller med
treudd
Kan vara vad som helst. Hårdvara. Drivisar, minnet, moderkortet. Testa ominstallera windows, clean från skivan
Vad har du för grafikkort? Ta hem deras driver från tillverkarens sida. Då får du senaste.
Cool
Jag var testpublik till Hipp Hipp säsong 3. Mycket som inte kom med, turligt nog. Skolpsykologen är min favorit.
Kokt torsk med ris och hollandiesås.
lunarstorm
Etage
Finns där program som klarar biffen vid pixelfel?
Jag önskar jag kunde, men har du alla de senaste drivisarna till bild och ljud?
Data = Datamaskin. Dataspel = Datamaskinspel.
Jag skulle vilja ha en Ericsson P800 och en T28'a
T28 är grym. Den fick vi på avdelningen när jag jobbade på Ericsson, det var innan sammanslagningen med sony. Det var grejer det.
Jag har hittat ett fantastiskt litet program som luskar ut all tänkbar info om din hårdvara på datorn. Kolla upp Speccy...
Wojciech Kilar
Kör du Raid 0? Jag kör dubbla SSD 80GB x25M i raid 0.
Ah. okej, den funkar för mig här. Nåväl. 5,7 har jag. (Vad för bildlänkningstjänst fungerar och använder ni er av?)
Vad kommer ni upp i? Här är min, ett sunkigt 3D kort (Nvidia Geforce GT220) drar ner det hela. [IMG]
Min Windows 7 blåskärmade för första gången idag. Ganska precis ett år efter installation. Undra om jag skall ominstallera?
Dubbelpost?
Gud
Kul!
Tag