Separate names with a comma.
Jag tror inte det går, den är väldigt basic gmailappen
Google maps funkar väl? Där finns layers eller vad det heter.
funkar inte ännu.
Felmeddelande "Sorry can't connect to the network, please try again later" när jag skall logga in med mitt account på mobilen. Allt nät funkar i...
Aktivitetsfältet. Aha, det är en helt annan sak. Shift högerklick på utforskaren, "målmapp" skriv in sökvägen till dina bilder. Testa så, jag...
Ja, de vanliga optiska möss har bara vanlig röd (eller vilken färg de nu har) lysdiod.
Tax för tips. Testat nu, nu kan jag inte ens logga in på dropbox. Network error, fast allt annat funkar. Kanske är något temporärt knas med tjänsten.
Hur menar du? Jag provade att lägga en genväg till mina bilder på skrivbordet. Funkade fint.
Då är det nog kört, om hon inte ens vill försöka med en ganska beprövad metod så verkar hon inte ge så mycket för er gemensamma framtid. Sorgligt...
Jag tipsar om "Run keeper" håller koll på din löprunda, eller promenad eller vad du vill i motionsväg (kanske inte simning:)) med...
Jag stjäl tråden lite. Jag har nya dropboxversionen och sedan uppdateringen kan jag inte längre ladda upp filer. Jag tar en bild med kameran,...
Youtube suger på Desire hos mig. Laggar trots wifi och 3/4 av klippen går inte att spela upp. Skitapp
Jättesnyggt
Jag skulle vilja ha en epostikon till Gmail och kalenderna också i samma stil, går det att fixa?
Finns det någon stilren digitalklocka med svensk tid och namn på månad/dag till denna launchern? Många frågor, men hoppas någon vet, är noob på...
Fasen vilken noob jag är ibland. Tack. Tillbaka med launcher pro.
Testade, men fick bara tre homescreens, istället för 7. Så det blev avinstallation igen. Synd, för den är onekligen snygg
Maps hittar äntligen min position. Direkt. Däremot förvinner vädret från originalklockan helatiden. Jag byter nog bort den.
Tack, den hade jag missat. Trodde denna tråd var den första om ämnet.
Dropbox är kalasbra!
Precis ett sdant headset jag letat efter. Är det "klämma" med i det? Köpte ett par svinbra lurar men utan mic och klämma, så detta är ett alternativ.
RUnt 45 MB. Jag undrar om allt i programmet fluttas när jag lägger den på SD-kortet? Från exempelvis skitappen Talking tom som är på 14 MB, efter...
Gå till en tredje part och prata, en relationspsykolog eller liknande.
Vad gör denna uppdateringen med specifikt? Problemet med dubbla gmailkonton stod där, men mer?
Vet inte, men jag har en bild på mig på en av avatarerna och den andra en T28. Om man tittar på min profil här så ser man mig, och T28 för den är...
Allt börjar med en idé, dock är det svårt att patentregistrera en idé.
Där finns lite olika varianter. Med comviq kompis skickar man gratis sms till alla comviq/tele2 om jag inte missminner mig.
Adobe premiere kostar skjortan
Jag har kört Chrome version 7 några veckor nu. Funkar prima.
Min funkar fint med animationer och live wallpaper.
vänder direkt på min
Ok, visste inte. Tack för tips
Jag skulle vilja ha ett mer avancerat redigeringsprogram är Win moviemaker, med funktioner att lägga på användbara effekter och annan...
Härligt. Men hur?
Nu vet jag inte hur Exchangeservern är uppsatt just där, men som gammal postmaster på Ericsson så låter det som den inte är riktigt slipad.
Är det med korrekta uppgifter, eller kan jag vara anonym och skicka skräpet till min slaskmailadress?
Det vore guld om du kom på det. Svinsnyggt.
Det där är en myt. Det finns mängder av celler som aldrig byts ut. http://webnews.textalk.com/dagens-halsa/hjartats-celler-fornyas-under-hela-livet
Jag försökte samma sak, dock utan framgång.
Såg så snygga mac-skrivbord och undrar om det går att få liknande på PC/Win 7? Halvgenomskinlig digitalklocka och kalender på skrivbordet vore nice.