Separate names with a comma.
Ja det är större risk med DHL än Singapore post eller China post
Tack, då vet man! [emoji2]
Vad händer om man lägger upp en annons på tradera och köpare inte betalar?
problemet kan lösas om du kör root och använder appen clocksync
Precis, den lagrar även saves i molnet för vissa spel har jag förstått
Varför måste man ha google+ konto för att använda play spel appen? Är det Apple fasoner som Google kör med nuförtiden?
We've All Been There
Jag fundera på det faktiskt men det kommer inte vara någon större skillnad från min nexus 6 förutom storleken. Jag är sugen på en xiaomi mi pad om...
hehe nej definitivt inte
Vet, gjorde misstaget att köpa en ipad mini retina en gång i tiden
Enda lösningen? [emoji20]
Hur lägger man bäst in filmer i en iPad? Minst krångel
[SPOILER]
Senaste got. Rip
Japp, såhär låter min spacebar knapp [MEDIA] :p
Ringde asus precis och en väldig tillmötesgående person hjälpte mig så nu är service bokad
Jo jag vet men tänkte att jag kan lika gärna skicka den till Asus som är förhoppningsvis mer kompetenta än verkstaden som komplett anlitar
Igår förmiddag. Kontaktade även komplett som hänvisa till asus då de inte har någon auktoriserad verkstad för asus reparationer
Nej de har inte svarat på mejl än
Fan vad sega Asus är, man kanske ska ringa dem...
Hehe [MEDIA]
Adaway
Hmm McDonald's frappe var inte så pjåkig, men var inte så förtjust i kaffe smaken.
Yes, fanns någon från xda som köpte nilkin och det såg helt ok ut, har läst att det fungerar lite sämre men de ingen fara
Har beställt nilkin härdat glas till min nexus. Var ganska nöjd med den när jag hade Xperia z2
Hittat Windows egna backup som verkar vara bra. Lägger allt på externa hårddisken och lägger in ett önskemål om att inte återställa mjukvaran till...
Jo jag vet men tänkte att det är hårdvarufel
Tror ni att man kan be Asus att ge fan i att återställa Windows då det är hårdvarufel?
Anledningen till varför jag lämnade tillbaka MBA var att: 1. så var wifi trasig, den kopplade ner sig hela tiden. 2. Fastlött 4gb utan möjlighet...
Får se, har kontakta Asus. Man kanske kan byta ut knappen själv om man får en ny hemskickad
Det är den jag har...
Yes, det är tangentbordet. Rättare sagt space bar knappen som ger ifrån sig ett gnisslande ljud varje gång man trycker. Problemet är ju inte att...
Ingen billig modell mao och bör definitivt inte börja krångla efter mindre än ett år
Köpte min Asus för 8k....
Med tanke på varenda tillverkare t.ex Asus, Acer etc även går med vinst men väljer att investera i annat så ser jag inga problem med öppna en...
Meh, varenda tillverkare kan åtminstone öppna en liten center i varje storstad [emoji6]
Nej har problem med min laptop så jag måste skicka den till Asus som jag inte har någon aning om var de hanterar sina reparationer. Och angående...
Varför kan inte alla ha en service center som Apple så får man sina saker fixade på det plats... Suck..
Hah, Argentina jevla sopor