Appuppdateringsproblem

Discussion in 'Allmänt' started by guuhhh, Nov 3, 2011.

  1. guuhhh

    guuhhh Kid Droid Medlem

    Joined:
    Mar 3, 2011
    Messages:
    34
    Likes Received:
    0

    MINA ENHETER

    Hejsan!
    Igår fick jag notis om att jag hade 18 appar som hade uppgraderingar tillgängliga, och som vanligt var det i detta fallet 6 stycken som inte uppdaterades korrekt, "paketfilen signerades inte korrekt". Vad göra? Hittills har jag gått den krångliga vägen att avinstallera det programmet/appen, och installera den nyare versionen, men det måste ju finnas ett enklare sätt? Ibland fungerar det om man uppdaterar manuellt, men långt ifrån alltid, lite frustrerande. Har en Samsung Galaxy S (GT-19000)
     
  2. Dockland

    Dockland Android Apprentice Hedersmedlem

    Joined:
    Jun 1, 2010
    Messages:
    4 362
    Likes Received:
    848
    Operatör:
    Tele2, Telia
    Telefon:
    iPhone 14 Pro Max

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tele2, Telia
    Telefon:
    iPhone 14 Pro Max
    Telefon 2:
    iPhone 13 Pro Max
    Telefon 3:
    iPhone 11
    Platta:
    iPad Pro 12,9" gen 4 (2020)
    Övrigt:
    Apple Watch 7 & 8 - MAC M1 - AirPods Pro2 & Max - Apple TV
    Sådär kan det vara på min Desire S också. De som skall autouppdatera står och tuggar i en evighet. Tills jag manuellt väljer att först avbryta och sedan uppdatera (manuellt)

    Kanske inte samma problem, då jag inte får något felmeddelande. Så jag har löst det genom att inaktivera automatisk uppdatering på samtliga appar och köra det manuellt istället.