Bluetooth Musikheadset

Discussion in 'Köpråd och fyndtips' started by Klutt, Dec 11, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Klutt

Klutt Infant Droid Medlem

MINA ENHETER

Jag har letat ett tag efter ett headset till min telefon nu, jag vill ha ett trådlöst bluetooth headset, sär man kan byta låt, pausa, svara samtal etc. men tyvärr hittar jag inget som passar.
    Jag skulle vilja ha något i stil med Jabra Street2, där man kan koppla in sina egna hörlurar (detta är ett krav då jag inte vill ha några skitlurar) genom ett 3.5mm jack.
    Jag vill ha bra ljud (bra ljud för att vara BT, det blir ju alltid lite sämre med trådlöst), ett uttag för sina egna lurar, bra batteritid, den ska klara att vara igång en resa på 10 timmar och den ska vara av hyfsad kvalité.
    Jag har ingen speciell budget, men helst inte över 900 kronor, och inte för billigt heller.
    Jag tror att jag har förklarat mig så bra det går, kan även slänga upp en länk med ett exempel här: Sony Ericsson MW600 - Hitta bästa pris, recensioner och produktinformation på PriceRunner Sverige .
    Det här faller mig dock inte i smaken, men det är min sista utväg.
    Har även funderat på Jabra Street2: Jabra Street - Hitta bästa pris, recensioner och produktinformation på PriceRunner Sverige
    Tack på förhand! :)

Thread Status:
Not open for further replies.