Supertack för ett utförligt svar!
Ok, trodde jag kunde använda Titanium Backup även för fullständig återställning men då vet jag att den bara är för enskilda appar.
Använde något som hette CF-Auto-Root-m0-m0xx-gti9300 när jag rootade min mobil tillsammans med Odin307 så antar att jag då inte har någon CR...betyder det att jag kan lägga in det i efterhand på något sätt eller måste jag roota om mobilen med den teknik du beskriver? Vad är skillnaden i övrigt mellan vilket verktyg man använder för att roota mobilen?
Sen blir ju nästa steg att förstå hur jag lägger in ett custom ROM och har funderat på att testa ett som heter Omega som är baserat på JB 4.1.2 men gissar att jag använder Odin och pekar ut filen bara som innehåller Omega-ROM...är det förresten viktigt vilken version av Odin man använder eller funkar den version jag hittade (307) bra att lägga in Omega med?
Sorry för så många säkert korkade frågor men måste medge att det här känns lite som ett mörker och väldigt rörigt men ger sig väl när man hållit på en stund hoppas jag.
Just det, glömde fråga om det där med minneskort...har redan ett på 64 GB men det går alltså inte att använda för att lagra backuper på utan att partionera om det på något sätt först?
Last edited: Jan 16, 2013