Jag kom på mig själv att jag sällan ringer eller pratar utan hörlurar. Även hemma så kopplar jag gärna head set. Enda gången jag inte har lurar i så är det typ när någon ringer mig på morgonen eller annan gång telefonen ligger på laddning.
Å då utgår jag från mig själv att jag skulle nog inte ha problem med stor skärm eftersom det enda jag skulle störa mig på är hålla den mot örat. Jag är van vid att ha telefonen i byxfickan, så någon Note-ägare får uttala sig hur det känns.. Men jag tycker nog det e lite fördel med stor skärm så som jag använder telefonen att börja använda i innerfickan skulle inte bli problem för mig. Har vant mig med Nexus 7 i jackfickan. Å i och med ägande av en sådan platta kan inte jag tänka mig äga en Note. Däremot skulle jag tveksamt byta ner min telefons skärmstorlek till mindre än 4.3 för att jag tycker 4.5-4.8 e alldeles utmärkt. Å kan då absolut rekommendera de andra du nämnde. Jag gillar 4G och slår slag för det.
Nu svamlade jag bara mina dina tankar. Men vad ska man göra på tunnelbanan liksom? Det kanske hjälpte dig något 
Visade sig att jag Tapatalkade via min Samsung Galaxy
Last edited: Feb 16, 2013