Jag tycker att alla ni ska lämna in eran telefon. För telefonen ska fungera. 4-5 tusen det är mycket pengar egentligen. Speciellt om man använder telefonen mycket under ett arbete och man ska vara tillgänglig, bli uppringd, ringa, sms-a, kolla anteckningar osv
Även om jämförelsen är kanske överdriven när man köper en bil behöver man inte starta om bilen vid varje trafikljus eller i värsta fall veva vevaxel som på gamla bilar. Ja jag vet att jämförelsen är överdriven men telefoner har funnits att bra tag samma som bilar och vi har inte köpt nåt experiment.
Jag har fortfarande inte stora problem med denna telefon men ifall jag får det så kommer jag inte att lyssna eller acceptera massa bortförklaringar utan jag kommer att häva köpet omedelbart. Jag behöver telefonen mest inom jobbet och inte bara att ringa utan massa annat också. Samma sak gäller bilen. Ifall bilen funkar inte och man förlorar nåt inom jobbet pga bilen. Ta jävla bilen då och se till att fixa den eller betala förlorad inkomst, potentiella kunder, förseningar osv. Samma sak gäller för allt annat. Kan du inte det då är du ute och cyklar. Stäng verksamheten och låt proffs göra jobbet. Samma sak gäller även apple vadå tappar antennkontakt och massa bortförklaringar. Antigen betalar du eller fixar du det. Spelregler gäller alla. ALLA. Annars går man till rätten.
Det enda jag inte förstår är att Lg har funnits länge och även i data segmentet. Anställ samma killar från dataavdelning för att fixa att all går som det ska. Drivrutiner osv. Att varje system kommunicerar med varandra som det ska.
Last edited: May 11, 2011