sonyunlock.se - pålitlig?

Diskussion i 'Sony & Sony Ericsson Allmänt' startad av sidstyler, 20 mar 2014.

  1. sidstyler

    sidstyler Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    27 nov 2009
    Inlägg:
    95
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Fixade ett 3 abonnemang med en Xperia M. Hade tänkt att sälja mobilen men den är ju operatörslåst. Jag googlade och hittade några sidor som erbjöd upplåsning men det känns inte helt hundra.

    Är det någon som har testat ex sonyunlock.se? Är det en pålitlig sida?
     
  2. Nicke4ever

    Nicke4ever Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    8 jan 2011
    Inlägg:
    41
    Mottagna gillanden:
    3

    MINA ENHETER

    Hade samma farhågor som dig, efter att ha köpt en Z1 Compact på tradera som var låst till 3.

    Extra stora farhågor då allt jag läst på nätet rört sonyunlock.se och den nu ersatts av sonyunlock.nu.

    Chansade iallafall och det gick bra. Beställde kod på tisdag, fick kod idag fredag. 299:- för att låsa upp den.

    Så i min erfarenhet fungerar Sonyunlock.nu som den ska. Om någon har annan erfarenhet vore det ju bra ifall de spred den också.
     
  3. samsins34

    samsins34 Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    4 apr 2015
    Inlägg:
    58
    Mottagna gillanden:
    4
    Sidan funkar, om får problem så skriv så att folk vet. Men i nuläget finns inte mycket negativt att säga om de
     
  4. nawafalbaker

    nawafalbaker Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    2 mar 2019
    Inlägg:
    1
    Mottagna gillanden:
    0
    Sonyunlock är en bluff.Jag har betalat 400 kronor utan att kunnat låsa upp min mobil.Jag har kontaktat deras kundservice angående detta och fått till svar att de är säkra på att programmet funkar och att min mobil är upplåst .Rekommenderas inte.