Separera namn med ett kommatecken.
Ökar på till 1800
1600 budat här!. Finns i Sthlm. Står för frakt. Har swish.
Direkt efter installation så plingade det till om nya mail...widgeten flyter snabbt och problemfritt också Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
Nu kom den iaf till min Tre brandade lur :) Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
Åhhh fan va puckad jag är ... Självklart lär det ju vara så :( aja, bara att vänta... Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
Skönt att höra att iaf nån med 3 fått sin uppdatering!! Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
Japp.
Tycker också att du ska DOA den. Som skrivet ovan har även jag äckligt bra volym i min. Räcker gott och väl med ca 50%
Jag använder SMS backup av Christoph Studer (finns även andra alternativ). Det gör sitt jobb!!
Efter factoryreset funkar kameran finfint! EDIT: min desire är också totalt omoddad
kameran är stendöd på min också tyvärr...
Haha ja visst är et lite sjukt? Hade varit inne och kikat din tråd och installerat widget 5 min tidigare. Bra jobbat för övrigt!!! Den kommer jag...
"Vart finns..." kika under den rubriken i forumet så hittar du en widget som gör precis det du vill :) plus lite till...
Erkänner... jag är väl äcklig: ) men tycker deras kaffe smakar rätt okej: ) Det på jobbet däremot smakar gammal svettig disktrasa. Har ca 2...
Haha förstår vad du menar. Är väl inte direkt jätteoteknisk själv, men blir ju lite extra skitnödig när man pysslar med sånt som kan förstöra ens...
Japp. Har sync installerat. när telen är i "vanlig" mode funkar det klockrent att ansluta.. får kika på filmen. Tack!
Tänkte göra ett försök jag också, kom dock bara till steg 6. Datorn vägrar hitta enheten när den är i BOOT-läget. sjukt skumt. Kör XP
Haha ja kanske inte en app som leder till att man byter telefon :) Men kan man spara in en hunka eller två i månaden så är iaf jag nöjd.
Som den kaffenarkoman man är så är det faktiskt med lite avundssjuka man sneglar på sina IPhone vänner som dagligen får en gratisdos kaffe. Grävde...
Jag använder ett prog som heter Calorie Counter. De livsmedel jag sökt efter har jag hittat utan problem! Bra med info finns det också....
Han menar troligtvis att bilden funkar bra men att underhållningen är i klass med AIK:s matcher...
Ingen root eller dyl för mig heller.
Får upp nedräkningen jag också.. Det är när det väl är igång det blir grus i maskineriet. Nån som orkat maila den a ngivna adressen? Sitter på...
Själv får man bara upp nån jävla dynga inte att klippet inte får visas utanför Sverige. Mystiskt. Svtplay jag pratar inte för övrigt. Kör...
Fyfan, stackars jävel :(. Vakar som en hök över min, men jobbar på ett lager så det är väl bara en tidsfråga innan den får kyssa golvet....
Kan väl inte direkt säga att 3 funkar klockrent i Sthlm heller. Iaf inte om man åker mycket pendeltåg. Sjukt störande
funkar inge vidare för mig heller... Får mest upp "Connection Error". Lyckas jag väl få igång nån lyckas jag bara kika några minuter innan "End of...
Köpte min på komplett redan 23:e April. Som vanligt helt suveräna!
MediaMarkt i Barkarby? va där för nån vecka sen, då hade dom gott om de iaf. priset låg på 4995.
Är lite förvånad att ingen tagit upp skillnad på skärmkvalitet... Hade nyss en ruggigt inbiten Iphone polare över med sin 3gs. Höll man mobilerna...