Separera namn med ett kommatecken.
tackar, hittils... Har nu kommit till att uppdatera men det står update failed när filen ska packas upp, ungefär det som beskrevs på föregående...
när jag komprimerar dyker det upp en zip fil, trodde det var the way to do it? Tror jag fattar, mappen behöver inget spec. namn, bara det är en...
har aldrig trott att jag är dum i huvet, men börjar tveka nu... Alltså: 1. Jag laddar ner dload filen. 2. Jag komprimerar(?) filen, förstår...
Jag upplever att jag gjort alla steg och avslutat med att skapa en mapp på minneskortet som heter dload där jag lagt in zip filen. Sen när jag går...
Asså, jag fattar inte vad ja gör för fel, men tycker att jag följt guiden jag fått från 3. finns det någon enklare instruktion? En del saker jag...
Jag har för första gången filmat med min u8220, sen går jag hem och ska försöka redigera de korta filmsnuttar jag gjort, men filmerna går inte att...
funkar nu, efter flertalet försök. Varför vet jag ej...
yes, jag har provat, jag...
Som rubriken lyder så har jag problem med att göra så-kallad offline-sync. Jag har lyckats "ladda in" 14 låtar men sen kommer detta meddelande...
exakt samma problem som det du beskriver, hittat nån lösning?
hur ställs dessa inställningar in? Dvs, hur jag prioriterar wifi före 3g. Får inte in wifi:n överhuvudtaget nu nämligen...
Ja, men det sitter där det sitter. får springa förbi tre imorgon.
Som rubriken lyder så har minneskortet fastnat, åkt på tvären, utan våld. Märkte det först när mobilen blev överhettad. Får inte ut det, verkar...
Har ett problem när jag ska titta på videos från youtube. "Sorry, this video cannot be played" står det när videon håller på att laddas. Har...