Separera namn med ett kommatecken.
kan vi även få se en skärmdump, nästa gång. :)
ser inte ut ens som en s10+ ikonen för batteri ser ut som sony, skumt, inte ens samma app ikoner. jo det e en p30 han tagit, screenshot av, inte...
ingen moms eller tull ? MVH
vad har de för avtal., från norge är det väl tull och moms tror jag iaf :( men, med dhl är det samma var ifrån det än kommer :) under 1500 tror...
testa gärna bara 4g, för där är det som sagt dåligt på exynos sa några :) men warranty card bra då gäller garantin även i sverige _:) VAD HAR du...
jag skulle ändå reklamera då det inte , framkom att den inte är nordic, nordic :) innan, man gör för mye med den _= )
waze, hade varit bra om inte font var så liten, ser ju knappt texten
Använder någon Chrome? På batteri kraftläge står det, 311 procent. Jag är chockad
har ju funnits länge nu :) samt, krångla och nu tillbaka igen , kanske dags och låsa tråden :P
Dra kopiöst med extra batteri, jo man tackar;-) finns väl massor av appar för sånt:-)
Har du tänkt, kanske använda lite komma och punkter. Det är ganska mycket text, samt du utesluter det viktigaste. :-) ladda ner spy, sen kan vi...
Tack för svar ja precis ;-)
Är det någon Som har sd855 här inne. Snälla kan ni tala om hur den är och varför ni valde den. Garantin på den är la begränsad här i Sverige? Mvh :-)
Hoppas mor min får 9.01 snart som far på sin p10:a :-)
Ah fan det finns inte tyvärr
Tack mannen för denna post från min far 70+ som faktiskt äger en p10:-) trevlig helg;-)
Coolt äntligen en ny text i changelog, även mörkt läge, lite för mörkt dock.:-)
Kan du möjligtvis tala om hur du har ställt in:-) för med den på är det lägre ljud :-) hjälp ;-)
A90 blir nog perfekt.
De verkar få rätt snabbt:-) ja jag med:-)
Vilken bjässe med a70. Den är tom snyggare, än s10e, större skärm, batteri samt starkare laddning. Läsare under skärmen. Samsung Galaxy A70 har...
jag skulle då inte köpa från hong kong, även om sidan är ok och så. tänk om det blir fel på luren vilket krångel att skicka tillbaka :( men alla...
Aldrig hänt och då har jag glömt ibland:-)
Ah fast det stämmer ju inte;-) har aldrig åkt på straffavgift. Man slipper alltid den om man betalar innan de skickar påminnelse. ;-)
funkar inte notiser och appen bra med huawei kan det bero på deras, super app stängare, menas i runda slängar att de stänger av allt tillförsel....
Det ser lite jobbit ut att sätta sig in i detta:'( synd. Att det inte finns något att kopiera bara:-) men vänligt tackar jag för en fin guide.
Eller att man sitter mycket med den även *-:-) samt bluetooth 4 timmar på jobbet.men jag kommer testa tipset;-)
Detta är dock note8. Men ja bara messenger dock. :-( så det ser inte bra ut. . Konstit inget konstig men Android batteri stat ger dåligt och...
Vet inte vad jag ska känna någon som vet? Mvh
nej 2019 patch :=) 18 funkar inte på pie :) så jag vet inte vart felet är
nej :) jag använder good lock, men rutiner funkar inte tyvärr.
Du har inte avaktiverat Bixby? Helt:-)
Det funkar. Men rutinen. Vid laddning kommer inte upp. Skärmen är svart.:-)
Vad är det för app och tema du kör med?:-)
Får inte igång vid laddning :-)
Yes for mig funkar inte detta tyvärr. Funkar det för dig?.:-)
Jaha Bixby routines vill bara ha aod vissa tider på jobbet samt när jag laddar och när jag trycker en gång på skärmen. Har du några tips:-) mvh...
Wow. Det finns inget som finns någon backup fil man kan lägga upp ;-) satan mycket text
Rutin du menar med routines? Good lock?:-) hur funkar det för mig funkar det inte :-)
Kan vi göra en xml fil .:-)