Separera namn med ett kommatecken.
Tar gärna emot en invite! :) [email protected]
Antar att operatören inte har något med mig och Skype att göra när jag använder wifi? Har hört att de flesta Android telefoner ändå stänger ner 3G...
Någon som vet ifall man kan använda sparnings filen från ePSXe (ps emulator till pc) med Fpse eller PSX4droid?
Nej jag har inte testat FPSe.
https://market.android.com/details?id=com.emulator.fpse psx4droid är gratis. ;)
Nu finns 3.0.2. Fortfarande samma problem med Nexus S! EDIT: nu finns 3.0.3 Går fortfarande inte att starta något spel. Blinkar till när man...
Zodttd säger: Note I was fixing a force close issue in the settings, and adding an FPS counter in this build. The Nexus S, LG Optimus, Xoom /...
Och nu är zodttd.com nere!
Idag kom det en uppdatering (3.0.1) men även där är det samma problem som alla andra med nexus s (det blinkar till och sen kommer man tillbaks...
Har exakt samma problem. Nexus S
Bara jag som har problem med att installera? Fastnar på 32%. Nexus S
Tap tap Revenge 4 finns nu på market!
Ta gärna med din källa. Inte för att jag inte tror dig men är galet taggad på world of goo! :) Låter för bra för att vara sant! ;)
[GDC 2011] Nexon breaking into the mobile gaming world, Kartrider Rush coming to Android
Rage kommer till Android! Ingen nyhet, men ändå! :-) John Carmack and id Software to port Rage game to Android Youtube-klipp Rage (IPhone):...
Android now more profitable than iOS for well-known game developer Vi kommer antagligen att få se väldigt mycket spel inom snar framtid.
Vet du hur många fingrar nexus s stödjer?
Vad heteren appen där man kan se ifall man har några döda pixlar? Och appen som testar telefonens touch?
Väldigt bra tråd! Cut the rope A mysterious package has arrived, and the creature inside has only one request…CANDY! Help get the candy to Om...
Stämmer det att Zuma's revenge är gjort av Popcap? I Market finns det en som är uppladdad av Blue_spirit och en annan uppladdad av fox901!
Det är sånt här med Android som får en att vilja ha en iPhone! ;)
Med vilken telefon/tablet har du spelat det?
Du måste gå in http://www.halfbrick.com/contact-us/. Finns ett kontakt formulär där.