Separera namn med ett kommatecken.
För att man har massa kompisar som smsar en hela tiden xD
Aa.. typ räknaren på mobilen dampa så den visade fel hur många jag skickat... och jag fick inget sms från telia om att det var slut Lr skickade...
Men smsen man skickar är ju inte så viktiga att man orkar ringa lr maila... Det är så att man har något att göra på bussen, raster, tråkiga...
Så då ska man ringa till typ 4 personer samtidigt hela dagarna? xD
Även om de hade det skulle de nog inte veta vad det är... Lr några jag smsar med har typ X10 Mini... Men tror aldrig att de skulle fatta vad...
lite svårt när de typ har gamla sony ericsson.. xD
Undrar jag också... :O Men jag lyckades.. Och jag har skickat ca 4500 nu i februari.. ;)
Jag skickade 7000 sms förra månaden... och jag har 5000 gratis... Doh :(
Det är väl nr 2001? det där var det 2000 svaret ;)
Vill du dela med dig av bilden? :)
Börjar få damp på att man har så mycket i skolan nu... Tänkte fixa Windows 7 X64 på datorn för typ en månad sen. Tror ni jag hunnit? nej... Och...
Haha, precis när jag läste detta fick jag ett sms från en dryg person med ett :P i xD
Även detta har jag gjort, och det blir ingen skillnad efter det :/
Jag har ställt in 5.1 där. Det är även där jag har testat basen, och där funkar den
Tja! Jag fixade nyss ett 5.1-system som jag skulle koppla in till daton. 5.1-systemet är ett Trust 4000p...
Läste att de skulle streama den på facebook..
Har inte varit vid en dator på hela helgen, så har inte kunnat svarat... Men har detta http://trust.com/products/product.aspx?artnr=13264
Och jag har fortfarande inte fått igång basen till surroundet -.-'
Har ingenting att göra... Har säkert växlat mellan Facebook och Swedroid 100 ggr de senaste minutrarna...
Har kopplat tre stycken kontakter , en till front left och right, en till back left och right, och en till center och subwoofer Sent from my...
Hur gör man det? Jag har detta ljudkort: support.creative.com/kb/ShowArticle.aspx?sid=10635 och detta system:...
Eller inte fungerande.... Vad kan det vara för konstigt om subben funkar när man testar den (både i högtalarkonfigurationen i Windows 7, och i...
Har fixat 5.1 :D
Våran lärare fattade att vi typ inte skulle orka, så vi kollade på en film hon sagt att vi annars skulle kolla på. Aa, vet.. Sent from my...
Syskonkrig! sätta in detta som status om du överklassar dina syskon totalt! Om detta lyckas stå kvar i en timme utan att dina syskon protesterar...
Idag skulle det varit skönt att sluta efter, man orkade inte göra något... xD (fast vi kollade på film) Men min kompis slutade efter nationella...
Vi också.. Vet att iaf en skola här slutade direkt efter.. både idag och i tisdags :O
70? :O Jag satt 160.. Fick ni sluta efter? Sent from my awesome Galaxy S using a keyboard ; )
Nu är kan färdiga med nationell... (lr för typ en halvtimme sen) Sent from my awesome Galaxy S using a keyboard ; )
Vi får ha godis och läsk, men vet inte om vi får ha mp3. Slutar ni efter provet? Sent from my awesome Galaxy S using a keyboard ; )
Dödar? För lite straff... Fast det får inte vara för tyst, det går inte heller... Sent from my awesome Galaxy S using a keyboard ; )
Dags för nationella om typ en timme...
JAg har inte haft något problem med att skicka sms. tror jag... MEn jag får typ inga sms som jag vet att folk har skickat Edit: Testade att...
är det någon mer än jag som har problem med sms på Telia?..
Det jag mena ;)
Jag hade tydligen bättre grafikkort än jag trodde... Ett Creative X-Fi ExtremeMusic SB0460 Det står på flera ställen att det är ett 7.1-kort...
Vissa 1994 gör också provet ;) men jag är iaf 95 ^^
Jag tyckte faktiskt att hela var lätt :O
Var inte det typ lärare, pensionärer och volentärer? Någon av dom Sent from my awesome Galaxy S using a keyboard ; )
Samma här.. Hur gick det? Sent from my awesome Galaxy S using a keyboard ; )