Separera namn med ett kommatecken.
Säljer en svart Google Pixel 8a för 3200kr (ex frakt), eller bud över. Kan även hämtas i centrala Uppsala om den inte ska skickas. Kvitto finns....
Söker en Lenovo Smart Clock 1, helst i Uppsala. Runt 100 kr (ex frakt)?
Säljer min brors hörlurar som han fick tillsammans med sin telefon. Förpackningen är oöppnad, dvs fortfarande plomberad. 1500 kr. Finns att hämta...
Missade Amazon-rean på tyngdtäckena. Alltid velat testa ett. Någon i Stockholm/Uppsala-området som råkade köpta ett extra som inte kommer till...
En tecknare söker en väl fungerande laserskrivare (som kan skriva ut i färg). Det ska även gå att kopiera och scanna bilder för lättare...
Sett annonser på ASUS ZenFone 5Z tidigare. Kollar om det finns någon 6 gb ram modell (ZS620KL) till salu nu. Max 1 år gammal Inga repor på...
Ska få besök under sommaren och behöver därför en TV (med HDMI) för en symbolisk summa. Helst 32" och över, någonstans i Uppsala-trakten. Behöver...
Letar efter en relativt billig (runt 600-2000 kr) och smidig klocka att simma med, som tar tid och mäter distans någorlunda bra. Tydlig skärm för...
Hej, Letar efter billiga spel till Xbox One, som jag ska ge bort till en vän i present. Någon som sitter på ett (eller flera) som ligger och...
Säljer en oöppnad/inplastad Huawei P20 64GB som jag köpte på Black Friday. Kvitto finns självklart. Hoppades på att jag skulle kunna avsluta...
Hej! Köpt ett batteri på nätet då mitt har blivit uruselt. Laddningen håller inte ens en halv dag längre vid normalt användande. Har sett ett...
Hej! Funderar på att byta min Samsung Galaxy s6 mot en begagnad Xiaomi Mi A1. Hur är de i förhållandevis till varandra? Och hur fungerar den...