Separera namn med ett kommatecken.
Får ut ~22mbit med telefonen i lägenheten (runt ~24 med wifin) och 80mbit på gymmet :D Roligt att mäta, säkerligen mätt 100gånger men onödigt...
Lång historia kort; Levt i en liten stad som jag ogillat sedan ung ålder (fyller 23 iår), alltid velat flyttat direkt efter skolan och helst från...
Haha jaså, där ser man :D Inte så konstigt alltså. Ah den verkar bli bra :D
Oblivion - 5/5 Fyfan vilken bra film. Kunde inte sitta min filmsmak bättre alltså, helt tom nu när den väl är slut. SÅ MANY QUESTIONS! Tyckte den...
The Wolverine - 2½/5 Såg den på bio nyss, förstörde ju inte direkt min kväll men den var lite spårad och för lång i mitt tycke. Njöt däremot...
Vad för mer alternativ i mapparna? Märker ingen skillnad från 7an och den här datorn finns ju i 8an? Jag har en sådan ikon iallfall ._. win8 slår...
The Purge, vilken jävla dålig film. Mest anti-klimatiska jag någonsin sett förfan, sen kändes den som den pågick i 35minuter. Fan. 3/10
Ett halvår för en så pass liten uppdatering? :( Som sagt ingen erfarenhet av Samsung, haft HTC -> Google -> Samsung så lika bra att fråga :D Tack !
Aldrig märkt av detta, kan vara så som du beskriver men mitt galleri har aldrig fastnat och dött och haft min sen release. Har däremot ingenting...
på tal om uppdateringar, nya versionen av android som avslöjas idag, någon som har erfarenhet hur pass lång tid det kan ta för Samsung att kirra...
Kände som dig i början med, TS. Varm och kass batteritid. Men efter någon vecka försvann värmebildningen och jag lärde mig att 4G drar batteri...
Seriefantast sen ung ålder så lär jag påstå att följande serier är äckligt bra; Suits, Breaking Bad, Boardwalk Empire, första säsongerna av...
Ah I see, man tackar för info!
Bra info, chillar med den jag med. Men vad är nytt med 8.1?
dosan kommer lá att komma men imo så var den där versionen av ps4'an riktigt fugly >:D
Tack för svaren alla! Skall ta mig en titt :D
Haha vilket troll. >:D
Min har sedan imorse efter uppdateringen börjat vibrera helt random. Hände typ 7ggr på 2 minuter när den låg på skrivbordet och vibrationerna var...
installerat, vet dock inte vad som ändrats :D
Ah där ser man, va bra. Drog hem den från spelhallen då jag anser deras kundservice/leverans varit guld de senaste åren, så lär inte vara några...
Kan intyga detta då min polare blev av med sitt körkort då han cyklade full. Hände inte första gången utan snarare 3'e/4'e. Ja, han är lite...
Ja, borde väl inte vara svårare än så haha. >:D
Klickade precis "hem" en ps4 och betalade 3889kr. Vad som slog mig nu dock var att vad händer om priset minskar? Vet att om det ökar så händer...
Haha skrattar nå enormt inombords när jag tänker på hur sketet Avesta är med tanke på att jag köpte min 2a för 40k (värd 80-90 däremot). Äckligt...
Hejsan. Enda sen jag köpte min första android så har jag varit ute efter ett bra tower defence-spel men alla td's jag hittar i playstore är...
Saken är ju den med dagens spel är att du köper skivan, trycker in den och spelar utan några problem helt utan uppkoppling. Om nu väl en...
Fick bort min med nageln :)
De hade väl tagit bort att den behöver uppkoppling var 24'e timme, eller har jag missat något?
Evil Dead. Fattar inte varför jag utsätter mig för filmer som dessa, äckligaste skiten jag någonsin sett tammefan. Höll i tjejpolarens arm så...
Vi hade en radio här men nu är den borta :( Hade hellre haft radio än internet :( Har iofs sveriges radio-appen på telefonen men efter ~2h's P3 så...
Hahahah grov våldtäkt, gjorde fan min dag här på jobbet. Själv i butik, inte haft en kund sen imorse. :(
Playstation 4 av den simpla anledningen att jag växte upp med final fantasy-serien som sedan blivit exklusiv till just playstation (upp till...
Har du spelat in något och skulle kunna lägga upp det? Var nämligen och såg a day to remember @ bråvalla och spelade in en hel låt när jag stod...
Märkt av detta med, måste blivit efter senaste uppdateringen.
Ploppade upp i min feed så här är det; <iframe width="560" height="315" src="//www.youtube.com/embed/N-xHcvug3WI" frameborder="0"...
Olympus has fallen - 9/10 Fyfan vad jag älskar Gerard Butler, kändes precis som Law Abiding Citizen vilket jag älskade.
Storebror tog upp sin telefon ur fickan och då hade den spruckit under glaset, från vänster nederkant snett upp till höger hörn. Trist då det...
Förstår verkligen inte hypen över detta spel. Kan någon förklara? Har liksom funnits 5 stycken innan om inte fler som är identiska med varandra..
<iframe width="420" height="315" src="//www.youtube.com/embed/7pV3yB6Q7lk" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
Inga bilder man vill se när man sitter hemma sjuk ;'( Hoppas du har en trevlig semester däremot!