Separera namn med ett kommatecken.
Den svenska bör nog dyka upp snart, i alla fall inom någon månad :cool: ROOT, det behöver man ju inte köra, men det är ju inte svårt att få till...
Tror det är den här:...
Hos mig är det tvärtom, bara chrome som flyter på
Interessant, nån som vet vart man hittar den inställningen i HOX?
Det är ju lite klurigt (bäst svar får man genom att googla lite), men vad har du för router? Troligtvis så är det bara någon inställning ska du se.
SSID hittar du i inställningarna till din router, alt. så kan du kika på dina uppkopplade datorer, vilket nätverk (SSID) de är kopplade till, och...
Jösses vad jag hatar sådana här inlägg. Kan finnas massa orsaker för att du inte fått svar. Kanske du skulle skriva lite mer vad Du själv har...
Jag tycker det var ganska tydligt. När man ska root'a så bör man ju läsa ordentligt....
Ahh, gick som en smäck att uppdatera och root'a den igen :)
Jodå, de kom tillbaka. Men försvann efter jag gjorde en fabriksåterställning.
Är i alla fall "avundsjuk" :cool: Ahh, jag sitter med en P7500 (3G/WiFi), olåst.
Hmm, det har du ju rätt i.. man satt liksom och hoppades att man äntligen skulle få en fart full tab. :innocent:
troll?
Vill bara påpeka att enstaka säljare har kör kampanj där Beats-hörlurar följer med, ett paket-erbjudande... Så det kan ju tänka sig att din...
Nåväl, batteritiden är okej igen. Tog knappt 4% av batteriet i går när jag åkte hem, och då lyssnade jag på musik (spotify) och körde lite...
Hmm, PiccaPrint kanske?
Körde återställningen nu.. (glömde köra backup av "minnet" :cry:) Men värmen är kvar, så fort den arbetar över wifi nu så blir den jätte varm.....
Okej, ni har övertalat mig. Planerar in en återställning under veckan som kommer. Det bär emot, men om det gör att batteriet blir aningen bättre,...
Jag tror nog mer på att Samsung är en sälj-organisation och håller på uppgifterna om uppdateringar till gamla produkter, för att inte störa...
Jag följde instruktionerna på denna sida; http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=26185280 Det jag undrar, fungerar Viaplay på denna...
Somliga straffar gud direkt :p Nejdå, vad trist med din telefon. Tror att det slår olika, vad man använder telefonen till, om batteriet känns...
Njae, inte direkt. Man vet ju hur man brukar använda mobilen, och vad man har haft kvar, och nu kan man se att batteriet minskar snabbare än...
Efter denna uppdatering så startar mobilen om sig när man kopplar den till datorn, för lagring . Den drar i sig batteri lite snabbare, och är lite...
Jo tack, har märkt av det jag med nu. Märkte även att Viaplay inte fungerar, så nu är man tillbaka på 3.2 igen, och hej vad seg plattan är...
Soft reset, vad händer när man gör en sådan, och hur gör man det?
Detta dök upp för mig efter jag fått tillbaka min telefon från service (när jag har laddaren inkopplad). Jag kollade i inställningarna och märkte...
Har detta "problem", fixades till med någon av de senaste uppdateringarna, men har kommit tillbaka med tiden. Intressant teori Winstonsthlm, du...
Ja, Milestone 6 fungerar riktigt, riktigt bra. dock går filöverföring via wifi väldigt segt, men det är väll bara att jacka i kabeln om man...
Om du menar skärmen/displayen så har jag haft min HOX på service för det. Fast den var lös/lossnade på högra nederkanten.
Milestone6 är ute, och jag tänkte ta och testa den. Hoppas att den fungerar bättre än vad build 38-40 gjort för mig.
Inga rykten, men om "JB" skulle komma till HOX, så gissar jag på februari-mars nästa år.
Den var faktiskt riktigt snygg. Själv har jag tagit det lugnt: [IMG]
Usch ja, det verkar faktiskt som telefoni-branschen slipper följa konsumentköplagen, för jag har aldrig hört talas om någon som faktiskt har följt...
Om du inte har tappat eller skadat telefonen själv, så går det på garanti. Jag fick min DHD utbytt när jag skickade in den för lös volym-knapp....
Fick hem min mobil idag, och skärmen sitter faktiskt fast, bad min fru att dubbelkolla, och den är okej. Skönt.
Det där glappet har jag på nedre högra sidan, skickade iväg den till deltaservice, men de kan inte hitta något fel på den, så de blåste om den och...
Vad bra :)
Näe, det verkar inte som de åtgärdade felet. Lär ju få se det imorgon eller på onsdag, då de skickade tillbaka den idag :(
Dum fråga, men har du lagt in rätt apn, online.telia.se?
Jo, fast det blev visst en liten "Anovo känsla/varning" över det hela, eller hur? :cool: Fick tag på teknikern igen som jag tidigare haft...