Separera namn med ett kommatecken.
Hitta.se funkar finfint för mig :)
Hade VR 1.1 med CF innan, något hände nu när jag flashade om :P helt otroligt att jag kan ha telefonen liggandes på skrivbordet utan laddare i ^^
Tackar för den! glömde av det bandet :) kvällen är räddad!
jo men det går ju i windows 7! mitt headset hoppar igång för skype även om jag lyssnar på musik med högtalarna.
Har märkt en förbättrad batteritid! 12 timmar och jag har 40% :)
Jaha, dåså :p
Ska prova quick sound switch! har länge letar efter något man kan switcha ljudenheter på, bäst hade vart en tangentkombo! EDIT: apgammal och...
kom på att jag har en inbyggd Nexa-sändare bakom lampknappen, tror det är den som har gått sönder. Fläkten snurrade skitsakta första timmarna...
Öppet köp på in-ear lurar känns väldigt skumt, jag tar aldrig tillbaka använda lurar.. det är en hygienvara! skulle vara som att ta tillbaka en...
Hej Har en kund som har en Galaxy 5, saken är den att hans son eller w/e har glömt bort sitt mönsterlås till telefonen.. och telefonen (som jag...
Bullshit, ren och skär som den skiner i solen. Med dockningstationen så får du mini-HDMI ut, vill man slippa dockan så finns det lösa...
enda jag saknar är hålla in enter och få smileys :/
Har 6GB (3x2GB) 1600Mhz Corsair Dominator minnen liggandes, 7 månader gamla, om du vill köpa för en billig pening.
skullcandy är inte bra :'( plastigt skit som siktar på yngre generationen som väger utseende över funktion. Har tyvärr inga in-ear lurar att...
120GB :) min Vertex 2 60GB åkte in i min laptop ^^
Börjar spela mer och mer på datorn, så gäller att ha prylar som hänger med :) kul att ha en skitsnabb dator dessutom :)
Vertex 3 mofo's ;D och 16GB ram..och 27" skärm :D
Jag är ingen hönshjärna :P Dock var det han som failade, sa åt honom att flytta runt på ram-minnena då det är 90% av fallen det strular på...
Förstår inte.. Jag och min polare har likadana moderkort, processorer och nu även likadana ram-minnen, saken är bara att hans dator startar inte...
Glöm ej att köra en wipe först, så kan rekommendera att boota till recoveryläge, köra en wipe och sedan flash update :)
Som sagt, jag spelar inte mycket och därför är jag inte insatt i det hela heller, jag bara antar.
Flashade nyss en ny rom till telefonen.. backupfunktionen fungerar under all kritik.. den drog hem en del av mina betalda appar.. inget mer... ett...
Pulsar har nu släppt sin senaste version :) [26/09][2.3.5]VillainROM 3.0 for SGS2 < Making perfection more perfect...
http://www.flickr.com/photos/kitfoxink/4274640642/ denna som webläsarikon? :)
Stackare :( Chrome alla dagar.
Japp du följer bara denna guide :) http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1103399 Det där med att flasha in stock och sedan CF igen...
Har också KE7 på PDA, dock KDJ på Phone, vet inte riktigt vad det betyder för att vara ärlig :P jag har iaf flashat CF som kernel, sedan flashat...
Tror du får köra en traditionell variant, separat laddare samt en fm-sändare med ciggplugg/batteri
Man kan alltså komma in utan stå på whitelisten? gör en säker spawnjail isåfall bara.. blev bjuden av en kompis till en server (hennes kompisar...
Kom på att VillainROM kör på ke7, så håller mig till KE7 :)
We have a winner! Tack! :D
Kryssa ur skiten, skiten hoppar fortfarande upp :/ undra om inte en omstart kan lösa det.. hör av mig om hur det går.
Inte direkt, står att det är bara att tuta och köra om man har CF sedan tidigare, men jag kopplar det som om man hoppar mellan 3.6 och 3.7. Inte...
Ska kolla, hör av mig om 15 minuter när Kies har äntligen bestämt sig för att starta -.-
Jag har CF och det hoppar ej igång för mig :( alltid fucking kies...
Har iofs också provat med ett 16GB minne, får upp det som korrupt :/ men med mindre minnen av samma modell har det fungerat utan problem. Kameran...
ehm.. när jag startade min galaxy sII efter att ha flashat den så fick man ju frågan om man vill backa upp och spara allt på google strax efter...
Spelar inte så mycket på min telefon, har lite överseende med det hela ändå, spelen lär portas till den iom ny telefon med dubbelkärning processor.
Vad är det du försöker koppla in? det som huvudsakligen fungerar är trådlösa prylar samt usb-minnen, allt annat kräver för mycket ström av telefonen.
Har aldrig hört talas om, måste ha vart för upptagen med att tanka hem torrents till min NAS via min telefon.