Separera namn med ett kommatecken.
DP4 släppt. Support and Release Notes | Android Developers Första betan ser ut att vara framskjuten till den 3:e juni. Android 11 Beta Launch...
Försökte hitta lite intryck från personer som uppdaterat. Vissa hävdar att ANC är bättre (som i första FW-versionen), andra säger sig inte höra...
Bara att hålla ut tills betan kommer nu i maj :)
Tycker inte du ska bry dig om hur det ser ut. Man ser folk på de mest märkliga fordon nu för tiden och de flesta reagerar inte längre.
Maj-uppdateringen ute. 8.85 MB. Pixel Update Bulletin—May 2020 | Android Open Source Project
Problem: starta gräsklipparen med Google assistant Det här är nog den bästa trådtitel jag sett på något forum :) Sorry för OT. Hoppas det löser...
Använder också Spark eftersom det är så smidigt med iOS/Android/Mac. På Windows kör jag Outlook.
Ah, tackar!
Jag har nyligen börjat få mötesinbjudningar på ryska till mitt Google-konto. Riktigt irriterande att ha dessa i kalendern. Är det fler som råkat...
Minns när jag köpte CD:n. Catchy :)[IMG]
Ungefär som tidigare men lite mer grönt![IMG]
Tack för tipset! Jag spelade Streets of Rage 2 på Sega Mega Drive (som var min första konsol) i mitten av 90-talet så jag blir lite nostalgisk....
MKBHD:s "recensioner" ska absolut tas med en nypa salt. Displayens kanter verkar dock extrema jämfört med det mesta. Han nämner 3,5 mm-jacket....
Streets of Rage 4! Någon mer som spelar ikväll?
Recensionerna är inte så positiva, tyvärr. Motorola Edge+ review: A valiant effort isn't enough Motorola Edge Plus review: Not perfect, but on...
Använder den till att navigera överallt. Känns mer sofistikerat än att använda fingrarna ;) Knappen och menyn med genvägarna är också användbart.
Ett litet tips är att dra i örat och sedan sätta in dem. Brukar göra så och då sitter de tätt och bra. Kanske alla redan gör :) [IMG]
Jo. Tycker navigeringen är toppen.
Saknade 3D-touch på 11 Pro. Inte alls samma sak som på X. Synd att det inte finns längre eller kommer finnas i kommande modeller.
Brus/interference nämns i flera recensioner. Trist. The Verge är inte så missnöjda överlag men det verkar finnas en del är fixa till nästa...
xda har gått igenom vad som är nytt: Android 11 Developer Preview 3: All the changes we’ve found so far! Små saker som jag uppskattar är att det...
Kan också rekommendera Powerbeats Pro. Helt omöjliga att skaka av sig.
Majoriteten av utvecklarna på mitt jobb och som jag känner använder iPhone. De flesta vill ha ett pålitligt vardagsverktyg och en så polerad...
Nu finns DP3 tillgänglig. Inte så mycket nytt. Android Developers Blog: Android 11: Developer Preview 3 Snart dags för första betan!
Jag kunde se det under Benefits i Google One-appen men fick inget mail. Hade inget i History.
Japp
Nu blev jag avundsjuk :( Men kanske kommer :)
Lite förvånad över upplösningen på skärmen.
Så var femte säsongen av Better Call Saul slut. Inte många serier som är så välskrivna och håller en så enormt hög kvalitet rakt igenom. Mina...
Sålt till Zoobo.
Men är det inte broken för vissa? Eller var det en dålig batch? Tyckte det var en del klagomål när det gällde NC för ett tag sedan. Älskar...
Sålde ett PS4-spel till @Zoobo Tack för jättesmidig affär!
Säljes för 375:- [ATTACH]
Jag tvingade mig genom första säsongen av Westworld men gav sedan upp. Tyckte det var segt och ganska krystat. Blir det bättre?
4a borde komma inom de närmaste veckorna. 5 borde komma ut i slutet av oktober. Men det finns inga officiella uppgifter.
Cuba Cola Zero var god. Påminner en del om smält isglass, typ Calippo eller Igloo. Pepsi Max är dock fortfarande ohotad etta.
Hittade på Ica idag. Ska bli skoj att prova. [IMG]
Med riktig tur är den importerad från ett icke-EU-land.
Det behövs inget vaccin. Skruva ner 5G-masterna istället. Hände det inte liknande saker när 4G kom?
Häftig stämning men kändes ganska ytlig. Mer yta än innehåll. Jag tröttnade efter fyra avsnitt.