Separera namn med ett kommatecken.
Håller med! Har i och för sig inte råkat ut för Vimlas strypta fart, men har av andra orsaker befunnit mig i lägen när det bara funnits...
Det stämmer att man inte kan casta från mobilen som används som hotspot, men från en dator (eller annan mobil) ansluten till hotspoten går det...
Måste vara ett misstag, för 100 MB/100 kr är väl mer än de får ta ut? Har förmig att de där 58 örena/MB är nån sorts övre gräns.
Vilken intressant tanke! Det är ju nåt som verkligen skulle behöva belysas, och då kanske 1:a april kan hjälpa till där. Hänger man lite på FB...
Bara för ordningens skull: Vadå 0,5 GB med Vimla? 2 GB är det minsta hos Vimla. Men, som ni konstaterar, det är olika för olika personer vad som...
Trevligt spel! Har just fördrivit ungefär en timme på det. :)
Ytterst ovanligt med rabattkoder hos Elgiganten. De enstaka gånger det finns något brukar det vara något väldigt specifikt man får rabatt på och...
Tänkte i samma banor: https://www.kjell.com/se/sortiment/dator-natverk/natverk/mobilt-bredband/routrar/tp-link-m7300-med-3-startpaket-p97300
Normalt sett inte, men säljer du t.ex. en mobil så är det högre säkerhet då det är en kategori med mycket bedrägerier. Tror alltså inte att det...
Köpte en S5 av kbugeN. MINST lika bra skick som beskrivet! Toppen alltså!
Så kan det nog vara. Ja, det var ju rätt blåögt att tro att detta skulle bli "gratis".
Regelverket förbjuder ju operatören att ta ut avgifter. Hur kan man gå runt det (annat än i de undantagsfall som nämns och som kräver prövning)?...
Finns det stöd i regelverket för att INTE tillåta fri roaming? Det finns formuleringar om att om man använder mycket data utomlands jämfört med i...
Köpte en G5 av Micke. Bra packat och snabbt levererat.
Den är såld. Jag köpte den.
Låter fullkomligt sanslöst med 5,11 GB data i Google Play Services! Jag har visserligen inte en Samsung, men kollar jag på min "vardagsmobil" som...
Post nummer 7 i denna tråd. 750 kr i självrisk tack vare någon form av självriksreducering (och därtill en prisuppgift som visade sig vara för hög...
Har skickat pm till dig eftersom jag inte fått något från dig.
AndroBoy köpte en Pebble av mig. Perfekt affär! Tackar tackar!
Sålde en Pebble till Dan1jels kompis. Bra konversation med Dan1jel och smidig affär med kompisen
Ok. Då backar jag ur. Blev lite förvirrat eftersom du skrev 850 inkl frakt i andra tråden.
Självklart backar jag också om Mezzo som bjöd 850 i andra tråden står kvar vid sitt bud.
Eller menar du att du bara vill ha hämtning? Det kan jag tyvärr inte.
Köper för 850 inkl frakt.
När jag återställde en S3 för ett tag sen såg den ut att stanna på Samsung-loggan. Jag tog r batteriet en stund och började om omstarten. Minns...
Låter som att drivrutinerna inte är installerade på datorn. Jag har inte någon Xperia själv, med för andra märken brukar det ingå när man...
Beskrivningen gäller en O2-låst mobil. Det som står om O2 kan du bara strunta i. Vad som ska inträffa när du stoppar in ett SIM från en annan...
Bjuder 1100 inkl frakt
Jag är inte säker på att det ens blir felmeddelande som talar om att det är för stort på alla mobiler, utan det går helt enkelt inte att ladda ner...
800 inklusive frakt
Ska det vara "enkelt" att byta kostar det nog lite mer än 400, och kvaliten är också lite tveksam i den prisklassen. MEN, jag börjar i alla fall...
Det kanske går att göra genom Bitel?
Jag har använt både de koder du citerar nu i mars och de funkade utmärkt båda två.
Jag har inte använt Nova på ett tag sen jag bytte bort min Nexus, men jag tyckte mycket bra om den när jag använde den. Jag hade betalversionen,...
Verkar onekligen så om man kör med stock hemskärm. Då verkar det som skärmen längst till vänster räknas som "hem". När jag kört "naken" Android i...
Nu gissar jag igen, men på alla mobiler jag haft har man kunnat långtrycka på en skärm och flytta den när man är i läget där alla hemskärmar syns.
Kan du inte lägga till skärmar till höger och sen flytta originalskärmen dit du vill ha den då?
Jag har ingen Xperia så jag kan bara gissa. Kolla under Inställningar, Allmänt och se om det kan finnas något där.
Enligt användarhandboken är det för att du har Google Search and Now aktiverad. Då är första skärmen till vänster reserverad till det.
Vad har du för mobil? Det är lite olika hur mycket man kan styra notifieringar mellan olika mobiler. Men du har säkert "stör ej"-läge som du kan...