Separera namn med ett kommatecken.
Den säger samma sak? Kolla med dom igen Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Nix, ska funka men gå in och sök manuellt och välj din operatör så ska det nog funka nu när dom har aktiverar det Skickat från min GT-I9300 via...
Han hade gärna fått kasta den åt mitt håll...;) Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Enl halebop klarar inte telefonen själv aktivera microsim som den kan med vanliga kort Du behöver inte ett simkort för att kunna ansluta till...
Microsimkort måste aktiveras av operatören Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Rensa cache,data i galleriappen tar bort dom efter man har tagit bort syncen Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Anger management med Charlie Sheen Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Ja, nog var det svårt att greppa hans inlägg men du är ute och cyklar, det handlar inte om hemskärmar utan "snabba frågor snabba svar" Skickat...
Det är max 48gb, att dom skriver 50 är att man får 2gb när man registrerar Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Oftast blir det så men ibland blir det en skräll...:D Tog en närbild på min tändare, riktigt bra kort i datorn Skickat från min GT-I9300 via...
Japp Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Den första var riktigt jobbig i allt,tapatalk som jag använder väldigt mycke vart en pina tycker jag då man inte vill ha allt i gult Jag försökte...
Du måste göra stegen i "get started" Då jag doade min första så fick frugan 48Gb från den andra och på hennes konto var jag tvungen att göra...
Nä tror inte det, har den används en gång är det förbrukat Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Min andra har lite gul ton men inte så mycke som den första som var rent jobbig att använda. Nu är det så pass lite att jag accepterar det...
Och vad är det för fel på den? Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Japp, hela interna rensas Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Men hur jobbigt är det att trycka meny-visa kontakt - trycka på brevet om man är inne i meddelandet? Eller långtrycka på namnet - visa...
Lika dryg här som på xda ser jag..... Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Se min senaste edit....(inte sopat ända fram ibland...;) Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Nä tyvärr, när jag såg ditt inlägg så letade jag men jag hittade inget Edit: vet inte vad jag ska skylla på, för lite kaffe kanske men nu ser jag...
Jag har inte så, senaste fw Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Har dom flesta forum lika usel sökfunktion som swedroid...... Sluta gnäll Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Min gör då det Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Nöjd med hur den presterar på wifi, s2an låg jag i snitt runt 20-25 [IMG] Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Op uppdaterad
Go launcher är laggig och plottrig Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Jaha, nu har abonnemanget rubbet börja strula även för mig, får knappt några mess, kanske 1/5 av alla mess, skicka verkar fungera Skickat från...
Är notifikationer aktiv? Finns i rullgardin GT-I9000 CM9 Tapatalk 2
LEF fw? GT-I9000 CM9 Tapatalk 2
Ni som nyss köpt en blå, vilken fw har den? Ni som har en v2, har den LEF som fw? GT-I9000 CM9 Tapatalk 2
Kör du med stockappen? Jag använder gosms och har lagt in alla uppgifterna där och det har alltid fungerat GT-I9000 CM9 Tapatalk 2
Triangel away så du får bort countern i downloadmode Flasha stock i odin och gör en fabriksåterställning i inställningar så återgår den till...
Prova med port 80 ist för 8080
Den ska flashas som pda i odin GT-I9000 CM9 Tapatalk 2