Separera namn med ett kommatecken.
Vissa operatörer (Tre och Telia) har börjat med 3G på 900MHz.
Den saknar band 8 (900MHZ) som används av Telenor och Tele2 på landsbygd. Men annars har den de 4G band som behövs i Sverige.
Doogee F5 4G finns för $139.99 på Banggood t.ex....
Det ändrar sig ju hela tiden... ;) Nu har jag nio tipsningar på mitt 100:- ab. så jag kommer att betala 10:-/mån för 60 samtal, 600 meddelanden...
Så tänker jag göra! Jag har inget minne av att jag gett Wifog något personnummer i första läget så jag ser ingen anledning att ge dem nåt...
Som jag förstår det hela så om man vill fortsätta att köra gratis så måste man förutom att samla poäng som räcker till data/samtal/sms även samla...
Jag har fyra Wifog-ab och har fått mailet till ett av ab.
Fråga inte mig hur studentrabatter fungerar. Jag är 60 bast... ;)
På Tele2 kan du få 50GB för 249:-/mån. Misstänker att Tele2 är billigast när det gäller större datamängder....
Det finns en hel tråd om Xiaomi Redmi Note 2 https://swedroid.se/forum/threads/xiaomi-redmi-note-2.124735/ Som vanligt gäller att man mycket noga...
Jag var inne på Vimla och såg att Vimla vill att vi ska byta format på tipslänkarna. Så ni som ännu inte gjort det bör passa på att göra det. De...
Jag har sex tipsade nu! :) Så tillsammans med att jag själv blev medlem via en annans tipslänk innebär det en tipsrabatt för mig på 70:-/mån. Så...
Brukar ta c:a 11 dagar från att det är inlämnat till Recieving Hub innan det dyker upp i Sverige. Sedan kan det ta 2-3 dar inom Sverige.
Jag kollade nu och mitt nummer har försvunnit från både Hitta och Eniro efter att jag bytte till Vimla. Bra tycker jag som hatar telefonförsäljare...
Tror inte att det finns någon CM för OP2 ännu.
Det har hänt flera gånger att Oneplus i sin allsmäktiga klantighet skickat ut telefoner till kunder med någon testversion av mjukvaran...
Jättebra initiativ! :) Jag skulle gärna se en test av DOOGEE F5 4G som verkar vara en av de få Kina-lurar som stöder alla våra svenska 4G...
Intressant Kina-telefon då den verkar stöda alla svenska 4G-band. Snygg var den ju också! :) Ser fram emot att läsa om någon provar den.
Nej, den saknar 4G på 800/900MHz.
Om du läser "Customer Questions & Answers" lite längre ner på den sida du själv länkar till så ser du att det är en US-version. Om du sedan läser...
US-versionen saknar stöd för 4G på 800/900MHz (s.k. landsbygds-4G). Mitt råd är att aldrig köpa en mobil från utlandet utan att noga kontrollera...
"Jordningsfelet" på OP2 handlar väl om fingeravtrycksläsaren har jag läst. Fingeravtrycksläsaren funkar om du håller telefonen i handen men inte...
Jag märkte det! Bugar och tackar så mycket! :)
Jag fick en till idag, så nu har jag två! :) Riktigt bra system när båda parter tjänar 10:- per månad!
Fick den första som nappat på min tipslänk idag! :) Eftersom jag bara annonserat min tipslänk i detta forum så var det troligen någon härifrån....
Det är så att 800 och 900MHz banden även bidrar till bättre inomhustäckning i storstäderna. Så saknar du dessa band kommer du att få sämre...
Priset för den europeiska versionen är känt, 3199 resp 3799 plus c:a 200 i frakt....
Svaret finns tre inlägg ovanför ditt om du följer länken. ;)
Rätt uppfattat!
Telia har som sagt halvårskort och årskort, t.ex. 2GB/mån i 6 månader för 299:-. Tror dock inte att du kan flytta surf från en månad till en annan...
Den kinesiska versionen har dåligt 4G-stöd i Europa och klarar inte dual-SIM utanför Kina....
Faktum är att profiltipset är så bra att jag har fortsatt använda det även efter att jag bytte till Vimla. Det sparar nämligen batteri också att...
Det stämmer. Jag glömde räkna med ungdoms-rabatten. Och glömde också nämna att hos Vimla går det att fortsätta surfa med 0,1 Mbit/s när surfen är...
Testa Vimla! Prisexempel nedan bygger på 60 samtal/600 meddelanden per månad. Vill du ha obegränsade samtal blir det ytterligare 50:- per ab. Ditt...
Nej. https://forums.oneplus.net/threads/oneplus-2-regional-versions-explained.338780/
Perfekt! :)
Som sagt. Rekommenderar inte att köpa OP2 från någon kines-sida. OP2 finns i tre olika varianter beroende på att den ska klara 4G-stöd i olika...
Försök att ange en bättre felbeskrivning än "funkar inte"... Vad är det som inte funkar? Hittar inget nät? Kan inte ringa? Data funkar inte?
Dessutom har Oneplus idag lämnat ett vagt meddelande om att det är någon slags problem med OP2 som fördröjer det hela ytterligare....
Det varierar naturligtvis beroende på operatör och plats. Men efter vad jag hört finns det platser med tidigare rätt dålig 3G-täckning där...