Separera namn med ett kommatecken.
Fast, jag har ju en Desire, då är jag liiite coolare än dig ? ;)
Touché
Du borde lägga till 2000 inlägg på mig för jag e så duktig :D
Varför skriver du mitt nick så? :(
Hon va Fan... hon va inte jättesnygg, men hennes kropp var... Var bara tvungen att kommentera det. Annars var det bra blandning på allt...
Eftersom han skrev "ödet", antar jag att det är 1337 Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Bildbevis xD Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Hahahaha, skaffa egen sambo ;) Sent from my HTC Desire using Tapatalk
http://bit.ly/heHKda <-- swedroid-länk /me visslar på mannyb :°
Serious troll is trolling.... Namen, de vore nice som fan :D. Innebär det att alal andra skärmar innehåller glasögon? ;)
Var också skeptisk till den först, men jag har faktiskt anpassat mig ;D
Min sambo kan bli mod, hon är och hämtar ut sin blade i talande stund ;D
Min dator är ifrån 2003, och igår fick jag min första plötsliga reboot på 1 år :(.
Vi kanske kan konstatera att sparningen fungerar på AOSP-Roms och inte på Sense? :S
Såna har man fått sen Desire kom ut typ :S Det fick mig att ta bort min pinkod och köra på grafiskt lösenord
En sånhär "Lifelike Robot"? [IMG]
Haha, fail xD. Jo jag tror jag upptäckte det jag med, på 2 sek låg jag på marken :s Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Klassar inte det som en reboot ;) Dessutom kan samma hänt dig, fast i fickan ;) Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Kan du skriva lite mer om den?
That was odd :S. Höll inne "Home" för att få upp applistan, de senast 8 använda... Och telefonen gjorde en hot reboot :S
Det har hänt mig med :p, guess you cant mess with the moon ;) Hur lyckas du? :S Jag har avslutat spelet på olika sätt, genom att trycka bakåt,...
Upptäckte en bugg... När jag flög uppe bland de mörka svarta ;). Fick jag ett sms, efter att ha svarat på smset, så störtade jag bara rakt ner :S
Jobba jobba joooobbaa!
You broke his dreams! :O
Det vore nice! synd att jagi nte kör chrome bara ;)
Säker på att de har stöd för CM7#20?
Testat titanium backup-uninstall?
För mig gick det klockrent att uppdatera till 1.5.1 :S
Antar de :s Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Nej, det går inte, det har diskuterats tidigare, i somras var det typ bara Galaxy S som hade tv-ut
Awezzome :D
Jag har för mig att själva låsningen satt någonstans djupare / oåtkomligt ställe. Där root och goldcard inte hade nån betydelse... Somewhere...
Om du vill testa den andra kan du göra det och se vad som händer :p Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Jag vet inte, men du kan testa någon av de andra HD romarna Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Varsegod :) Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Jag tror man får välja Gmt+1 Sarajevo eller nåt. Samma tidszon, annans stad :) Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Roota om då s: Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Googla eller fråga på xda :s Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Weird :s Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Nepp, slutpangat idag på CS... Vem är "J.Palson" btw ? :S