Separera namn med ett kommatecken.
Dual sim
Bumpar Fler intressenter av Nokia 8 och iPhone 6S?
Antecknat
Har 2 IPhone liggandes som inte används Olåst Svart 16 Gb IPhone SE I absolut nyskick, väldigt lite använd och har haft Tempered glass sen dag 1....
Beroende på bil så brukar det inte vara något större luftflöde från mittutblåsen på vintern. Har man en nyare bil med autoläge på klimatanläggning...
[emoji16][emoji16][emoji16] Den är liten så risken är stor för fel tryck [emoji16][emoji16]. Men sååå jäkla smidig telefon, den är ju en dröm att...
En väldigt enkel lösning https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https%3A%2F%2Fwww.ebay.com%2Fulk%2Fitm%2F191978846183 Denna sitter riktigt bra,...
Håller med, IPhone SE är en riktigt fin telefon. Dock börjar min syn bli sämre så just nu ligger den bara i en låda [emoji848]
Då kommer du nog gilla det där skalet. Jag tycker det är för halt. Jag kan kolla om jag inte har något liknande det där liggandes om det kan vara...
Det där gissar jag är ett sånt halvhårt skal, kanske gillar du det men jag gjorde inte det. Jag köpte ett Nillkin nature via eBay. Riktigt slimmat...
Kan ha med kompabilitet att göra, cc:n kanske inte gillare routern [emoji1]
Har kört både gen 1 o 2 och aldrig haft några problem. Gen 1 har sämre täckning och är lite slöare än gen2 men mina gen 1 är längre bort från...
Riktigt smart av Asus, bra lösning .
Har kört med trådlös laddare sen S6, tycker det är fantastiskt smidigt. Själv kör jag med en Samsung original men vilken qi laddare som helst...
En kollega laddade hem en ficklampa app som gav en ny låsskärm. När jag avinstallerade den försvann skiten [emoji16]
Ska testa att ändra lite där för att se om det blir bättre
Har samma problem när jag inte använder ett flipcover. Av någon anledning placerar jag ett finger eller tummen exakt just där och skärmen än igång...
Har en Iphone 6S som jag köpte när den lanserades, denna telefon hade problem med batteriet och telefonen kunde dö när det var 20% kvar och den...
Har än så länge inte upplevt detta på mitt Orbi, kör med både en S7 Edge och en S8 mot det
Tror det fortfarande är ett väldigt bra köp. Använder själv en S7e just nu o jag gillar faktiskt den mer än min S8. Troligtvis mest pga hemknappen...
Samma här, använder min varje dag. Tycker den fungerar kanonbra och är snygg också
Grattis till din nya lur! Kör själv en S8 som jag är grymt nöjd med Följ den allmänna tråden för S8+ samt tillbehörstråden så kommer du hitta...
Jag har den du länkade till, fungerar bra men jag har stängt av snabbladdning då jag störs av fläkten i den när man snabbladdning. Har inget behov...
Önskar alla detsamma, en riktigt God Jul till alla forummedlemmar!
Skaffa bara ett vettigt skal så kan du ha vilken telefon som helst. Alla dagen telefoner är ömtåliga, vissa mer än andra men tappar man den kan...
Hade också problem med hackig bild nu när jag köpte en ny tv, blev så förbannad då jag valde en dyrare tv bara för att få så bra bild som möjligt....
Kan tipsa om Nillkin Nature skal om ingen redan gjort det Kör det på S7e och S8 och det är slimmat med grymt bra passform. Bygger väldigt lite så...
Beställde hem detta https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https%3A%2F%2Fwww.ebay.com%2Fulk%2Fitm%2F172119021618 Grymt slimmat med fantastisk...
Får prova lite senare för att se om det fungerar, har aldrig hittat Kina paket på Postnords sida Inget av dom börjar på LM. Dom flesta är bara ett...
Inget av 8 paket verkar gå att spåra via postnords app
Väntar på flera paket från Kina, vissa från 27/11 som jag inte fått än. Tycker dock att det alltid är en enorm väntetid på dessa eBay paket. Har...
Upplevde att min var så I början men att det försvann efter några dagars användning. Har inte alls reagerat på det sen dess, vet dock inte om det...
Håller med, har aldrig reagerat på någon värme från Nokia 8. Den verkar reglera det väldigt bra
Jag slöläste en recension av Nokia 8 igår och där var dom så otroligt skeptiska till just batteriet vilket jag tyckte var konstigt. Detta är nog...
Är riktigt imponerad av batteritiden på denna! [IMG]
Det är inte så att det beror på apn inställningarna? Jag har lekt lite med apn på mina telefoner, jag har Telenor. Ändrar jag apn slutar mms...
Kan se samma sak på mina orbi men jag har aldrig upplevt det som ett problem. Har en i källaren och en på markplan och när jag går nerifrån o upp...
Men så är det väl på Android? Skärmen tänds väl aldrig vid en notifiering. Jag gillade den funktionen på IOS och hittade lösningen i appen screen...
Min stod också länge I den bilden, inga 5 timmar men säker 30-60 min innan det gick att installera
Håller med! För mig är det det sämsta med telefonen då jag alltid håller den med höger hand, får svårt att nå tillbaka knappen.