Separera namn med ett kommatecken.
Okej, jag vill inte... Äh. Ni vet att jag vill hjälpa till på nåt sätt. :) Sent from my HTC Hero HD4 using Tapatalk
Jag kan ta den! :D
Det bästa vore ju om du kunde träffa någon GalaxyS-nörd i Skövde eller omnejd som kanske kan/vill hjälpa dig få den fit for fight :S
Vem säger att jag inte redan är anställd hos en teleoperatör ? ;). Alltså, vad är problemet? Har du aldrig köpt något som sedan gått sönder...
håller på o kör in titanium backup nu, fungerar bra sålänge ^^. får se om jag får problem med FC på android.process.media nu då Btw, är det någon...
Men alla operatörer har problem nåågon gång. Ett tag så var det bara 3 som hade problem. Nyligen hade tele2 problem med sin mobilsurf. Men om...
Jag tycker det är enklare att lägga apk på dropbox och installera därifrån. Har bara linda manager annars xD Sent from my HTC Hero HD4 using...
Testat ta bort task killer.? XD Sent from my HTC Hero HD4 using Tapatalk
Den jag hade var 2.2.6 . Får leka ikväll då :) Sent from my HTC Hero HD4 using Tapatalk
Och du har utnyttjat den garantin nu. Sent from my HTC Hero HD4 using Tapatalk
Men snälla lilla. Om du byter till Telia, och får en Desire HD, som går sönder efter 2 dagar, vad ska du göra då? Gnälla på Telia, eller gnälla...
Men herregud, jag får verkligen inte Market. 2.2 att fungera. Jag tog bort Vending.apk i zip-filen, la in vending2.2, omdöpt till Vending.apk,...
Hmm, okej, vilken png kan de va då då? :S kanske launcherpro-docken kanske... Aja, fick ändå strul med att få in nya market, så wipeade o...
https://secure.wikimedia.org/wikipedia/en/wiki/Md5sum Kort och gott. Man skulle kunna säga att du har en dörr med kodlås, för att kodlåset...
Har lite problem med en FC på "android.process.media", någon som vet vad jag kan göra åt de?
Men man får väl hoppas att han lekt färdigt med sin Nexus S nu och pushar ut R10 så vi blir nöjda o glada ;D
Jag har tyvärr aldrig råkat ut för detta. Dels för att min sambo är så regelrätt och anmälde tv-innehav iom att hon flyttade hemifrån. Så vi har...
Använd ingen task killer öht?
Tror jag satsar på Oxygen istället faktiskt.. Denna känns som ett, alternativ bara :S
/me vill ha en färdig custom rom 2.3 till Desire >.<
Att du inte fått in en Recovery riktigt, kanske har du PVT4 SHIP (kolla i hboot, vol-ner + on, högst upp). ? Testa roota om.
Du kan hoppa över om du vill ^^ Sent from my HTC Hero HD4 using Tapatalk
Radio flashar du precis som en vanlig rom, det är en zip-fil . lägg på sdcard -> install zip from sdcard . ^^
Kejråå, eftersom du ber så snällt.. ^^
PILLA PÅ MIN ANDROID-LUR!! ;D
@handkerchief Japp, starta upp telefonen. ( Eller om du fortfarande är i Recovery, gå till advanced -> Mount USB-Storage, så ploppar det upp på...
WWE är svenska... Elelr ja, "Multilingual" kan man säga, innehåller ju många andra språk, precis som telefonen gör när du köper den.
Du tror inte de har flera team som jobbar med olika uppdrag? ;)... Du som är skribent, varför finns det inget artikel på swedroid.se att det...
Latest News! https://twitter.com/paulobrien Desire R10 is just the latest Desire ROM in the usual MCR fashion. Parallel projects for HD port and...
LogMeIn fungerar också
På samma sätt som en rom ^^ Sent from my HTC Hero HD4 using Tapatalk
Då var det bara jag kvar. Jag kan xD ;) Sent from my HTC Hero HD4 using Tapatalk
Jadå det går. Antingen går du in på Recovery och går in under "backup&restore -> backup" (detta är nandroid) Eller så startar du upp telefonen...
Lite grinigt idag tyvärr... Men ny julskinka finns de nu! :D
De funkar Sent from my HTC Hero HD4 using Tapatalk
Varsågod :) Sent from my HTC Hero HD4 using Tapatalk
Nae, de du ska göra i princip är att välja "HTC Sync" när du kopplar in mobilen. Och när den väl får kontakt, så ska du köra WWEn. Om du har...
Näe, jag går tillbaka till leedroid igen... försöker iaf ^^
Jag fick välja "markera text" och sen dra med fingret ^^
Har ni märkt att trackball-scrollningen inte fungerar speciellt bra? Märkte det när jag skulle markera något i Gmail.