Separera namn med ett kommatecken.
Det har med googlesynkningen att göra. Jag får upp alla telefonnummer exempelvis, även fasta nummer när jag skall skapa ett sms, tyvärr. Klicka...
SIM-Kontaktstödet är väldigt dåligt på Desire. Frågan är vad du skall med SIM-kontakter till. Du synkar ju hela din adressbok med ditt mailkonto....
Är det i vissa spel? Eller vilka? Funkar några? Inte konsekvent fel alltså?
Ah du är också inom musikbranchen? Eller har varit?
Sökte på 3D gallery och fick miljarder träffar. Finns där en Froyovariant av 3D gallery ala Nexus style?
Ah, thx
Finns där nya lurar som kör 1.x av android fortfarande? Det måste vara trögt.
Finns där någon stativ till desire, som jag kan använda när jag filmar. Det blir förjäkla skakigt med handhållen filmkamera. Någon som har...
Ah, minns inte i huvudet sådär, men det är bara googla.
Testa om en hard reset hjälper. Vad har du för minneskort? Klass2?
True, det har jag inte tänkt på. Har inte satt upp en egen SMTP på BBB dock. Comhem funkade fint dock. Då körde jag Exchange server 2000 hemma och...
Tax för tips!
Aha, då är jag med. Vet inget om andra Androidlurar än min egen. Tack för ditt svar.
Jag tycker den inbyggda PDF-läsaren i Desire är snabbare än Adobes.
Vad är egentligen svårigheten med att göra en screenshot-app till en orootad Desire?
Är det så? Har du något exempel på någon som strypt andra SMTP?
Mycket bra förslag. Jag delar ut min Google kalender till min frus hotmail, hur smidigt som helst, så ser hon när jag skall på möte och annat.
Gör det så i Handcent, i originalappen då? När jag har några hundra sms och glömt tömma (då jag ändå får alla sms till min Gmail) så blir det lite...
Börja snickra ;)
Great!
O.T. Telenor är bra, men lite struliga med fakturorna i början. APN services och internet funkar båda lika snabbt för mig.
Bra där
OM den kommer.
Vad är det för fel på den inbyggda? Eller Google Kalender?
" Något många användare frågat efter för att slippa få avbrott i musiken bara för att man får ett sms till exempel" Det händer mig. På Desire....
Garva Jag läser inte Aftonbladet alls, varken här eller på papper. DN på sin höjd, när det kommer till nyheter. Men jag förstår av era inlägg...
Okej, då är det utrett i alla fall.
Release Candidate 3? Från Market?
hahaha
hehe, 37 år, men aldrig haft moped, motorcykel eller bil :) Miljömedveten i ett storstadsisolat.
Trist. Vad säger deras kundtjänst?
Låter som det är något fel på din telefon. Reklamera.
funkar den med barcodes. Visste inte. Kul
Den inbyggda webläsaren eller någon annan?
Tack och bock. Jag måste skaffa ett 32 kort. Jag har snart fyllt mitt 16 GB. Har runt 4 GB ledigt bara. Mycket musik och bilder är det.
Jag tror det löser biffen. Då ser du om det är appen som knasar. Då är det bara vända sig till utvecklarna.
Uselt. Android är stort och kommer bli större. Gissa om de kommer få äta upp detta om ett tag :)
Testa och beställ, betala och se vad som händer :)
Detta skriver jag under på.
Sant, men det räcker för "webvisning" iallafall. Det är inte illa.