Behöver moraliskt stöd.

Diskussion i 'Galaxy S2 - Allmänt' startad av Vimes, 24 apr 2011.

  1. Vimes

    Vimes Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    11 jan 2011
    Inlägg:
    82
    Mottagna gillanden:
    2

    MINA ENHETER

    LG Optimus 2x har nu kommit ut i butik där jag bor (Thailand), O2X var väll den telefonen jag först tittade på innan SGS 2 visades på MWC.

    Har nu länge länge väntat på att köpa min första smartphone och är fruktansvärt nära på att ta mig till butiken och köpa O2X, men jag vill ju igentligen ha SGS2 nu när den är så nära release.

    Men min ångest i det hela är om Thailand är en "prioriterad" marknad för Samsung eller inte, kommer jag att få vänta ytterliggare 1-2 månader för att kunna köpa Samsungen?

    Samsung är iofs jävligt stora i Thailand, och både SGS 1 och Galaxy Tab kom tidigt här.
     
  2. Råttan

    Råttan Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    27 mar 2011
    Inlägg:
    50
    Mottagna gillanden:
    1

    MINA ENHETER

    ot: är priserna ungefär samma som i sverige?

    tänkte själv köpa en o2x för typ en månad sen men bestämde mig för att vänta på sgs2. men försök kontakta samsung eller någon återförsäljare och se om den släpps snart och om du känner att det är värt att vänta isf
     
  3. Vimes

    Vimes Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    11 jan 2011
    Inlägg:
    82
    Mottagna gillanden:
    2

    MINA ENHETER

    Jupp, priserna är identiska med Sverige. Inväntar release av SGS2 i Korea/England innan jag gör något drastiskt.

    Var inne i en Samsung butik här, men tjejen där inne var trött och menade bara på att "Den är inte släppt någonstans ännu", "ofan tänkte jag, det var nyheter".
     
  4. frosse87

    frosse87 Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    9 sept 2009
    Inlägg:
    193
    Mottagna gillanden:
    7

    MINA ENHETER

    Jag förstår ditt dilemma! Vet personligen inte om Thailand är prioritet men jag tycker att du ska vänta. Tror du kommer ångra dig annars, garanterat.

    Sent from my HTC Desire using Tapatalk